hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > آغاز عملیات اجرایی توسعه تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرستان شیراز

 همزمان با سفر رئیس‌ جمهور به فارس انجام می‌شود؛

آغاز عملیات اجرایی توسعه تصفیه خانه‌های فاضلاب شهرستان شیراز

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفای شیراز اعلام کرد که همزمان با دومین سفر رئیس جمهور به فارس، عملیات اجرایی طرح توسعه تصفیه خانه‌های فاضلاب در این شهرستان آغاز خواهد شد.

بهمن بهروزی گفت: مدول های سه و چهار تصفیه‌خانه بزرگ شماره دو شهر شیراز به ظرفیت 100 هزار مترمکعب در شبانه‌روز جهت جمعیتی بالغ‌بر 600 هزار نفر همزمان با دومین سفر رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان فارس کلنگ زنی و احداث می‌شود.

بهروزی با اشاره به اینکه مدول های سه و چهار تصفیه‌خانه فاضلاب با فرایند تصفیه لجن فعال اجرا می شود، افزود: برآورد زمانی اجرای این دو مدول تصفیه‌خانه سه سال و با پیش بینی اعتباری بالغ ‌بر 1500 میلیارد تومان احداث می شود.

وی همچنین در ادامه، از کلنگ زنی احداث مدول اول تصفیه خانه غربی شهر جدید صدرا همزمان با سفر رئیس‌جمهور خبر داد و تصریح کرد: این پروژه با ظرفیت 13 هزار مترمکعب در شبانه‌روز برای پوشش دهی جمعیتی بالغ ‌بر 87 هزار نفر و با استفاده از فرایند لجن فعال طراحی شده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل آبفای شیراز خاطرنشان کرد که هزینه برآورد شده این طرح را 400 میلیارد تومان است و گفت: زمان اجرای این طرح نیز سه سال پیش‌بینی‌شده است.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد