hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > مدرکی دال بر دخالت ایران در عملیات حماس وجود ندارد

مدرکی دال بر دخالت ایران در عملیات حماس وجود ندارد

سخنگوی دولت آلمان اذعان داشت که مدرکی در خصوص دخالت ایران در حمله حماس به اسرائیل وجود ندارد.

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی دولت آلمان عصر چهارشنبه به وقت تهران اذعان داشت که مدرکی در خصوص دخالت ایران در حمله حماس به اسرائیل موجود نیست.

 سخنگوی دولت آلمان به خبرنگاران گفت: «برلین در حال حاضر هیچ مدرک معتبری دال بر دخالت مستقیم ایران در حمله حماس به اسرائیل در اختیار ندارد.»

روز شنبه بود که بعد از حملات بیش از ۲ ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف اسرائیل شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

رسانه‌های اسرائیلی تایید کردند که در جریان عملیات طوفان الاقصی، حداقل ۱۲۰۰ اسرائیلی به هلاکت رسیده و بیش از ۲۵۰۰ نفر زخمی شدند و این رقم باز هم در حال افزایش است.

«ناصر کنعانی»، سخنگوی وزارت خارجه ایران  در واکنش به تحولات فلسطین اشغالی گفته بود: «عملیات طوفان الاقصی حرکت خودجوش گروه‌های مقاومت و ملت مظلوم فلسطین در دفاع از حقوق مسلم و انکارناپذیر خود و واکنش طبیعی آنان نسبت به سیاست‌های جنگ افروزانه، تحریک‌آمیز و آتش افروزانه اسرائیل بویژه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر افراطی و ماجراجوی اسرائیل است.»

«دانیل هاگاری»، سخنگوی ارتش اسرائیل نیز گفت: «ایران یک بازیگر مهم است اما ما هنوز نمی‌توانیم بگوییم که آیا نقشی در برنامه‌ریزی یا آموزش برای انجام عملیات طوفان الاقصی داشته است یا خیر.»

 

منبع: sharghdaily-900457

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد