hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > خمس تراکتور مثل برانکو در پرسپولیس

خمس تراکتور مثل برانکو در پرسپولیس

ما چند نفر در پرسپولیس بودیم اما گنگ نداریم؛ مهدی شیری: خمس برانکوی تراکتور است!

مهدی شیری تراکتور را شانس قهرمانی می‌داند و بدون اینکه وعده و وعید بدهد، از آمادگی برای رقابت با مدعیان می‌گوید.
به گزارش "ورزش سه"، مهدی شیری، مدافع راست سابق پرسپولیس، کم‌حرف و بی‌حاشیه کار خود را در تبریز دنبال می‌کند. او در چند بازی اخیر درخشان ظاهر شده و اعتماد پاکو خمس را نیز به خود جلب کرده و با پاس گلی که در دیدار با آلومینیوم داد، اولین گل خود را هم در تبریز ساخت.

او در گفت‌وگویی که با خبرنگار ما داشته، پیرامون انتقالش به تراکتور و همچنین زندگی در تبریز و کار با پاکو خمس صحبت کرده است. شیری البته همچنان در مورد پرسپولیس سکوت می‌کند اما در لابلای حرف‌هایش می‌توانید به آنچه در دل دارد و با سکوت می‌گوید، پی ببرید.

شیری معتقد است تراکتور شانس قهرمانی دارد و همچنین پاکو خمس را به برانکو ایوانکوویچ تشبیه می‌کند که هر دو مربیان منضبط و سخت‌گیری هستند که تیم تهاجمی و منظم می‌سازند.

این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

از بازی آلومینیوم شروع کنیم که شما را صدرنشین موقت کرد.

آلومینیوم تیم دونده و سرسختی بود. می‌دانستیم بازی سختی در پیش داریم و خودمان را آماده کرده بودیم. موضوعی که از همه چیز و حتی از برد مهم‌تر بود، این بود که توانستیم به شرایط رو به رشدمان را  ادامه بدهیم.

یک پاس گل خوب هم دادی.

این اولین پاس گل امسالم بود و خدا را شکر توانستم در این برد سهیم باشم. امیدوارم همیشه در قالب تیمی موفق باشم و به تیم کمک کنم و در درجه دوم هم عملکرد فردی خوبی ارائه بدهم.

فکر می‌کردی چهار گل بزنید؟

بازی سختی بود و خودمان را برای یک بازی خیلی سخت آماده کرده بودیم. شرایط به گونه‌ای پیش می‌رفت که جنگ در میانه میدان بود اما رفته رفته و پس از گل اول شرایط برای ما بهتر شد و توانستیم مدیریت کنیم و از موقعیت‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

به نظر تیمتان هم حسابی پرستاره است.

تمام بازیکنان، بازیکنان بزرگی هستند و تیم یکدستی داریم که همه برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم. از همین‌جا از همه بازیکنان و کادرفنی تشکر می‌کنم. خدا را شکر تیم خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم در کنار هم اتفاق خوبی را برای تیم رقم بزنیم.

حضور بازیکنان سابق پرسپولیس را چطور می‌بینی؟

من سابقه همکاری با این بازیکنان را داشتم و خدا را شکر می‌کنم فضا و شرایط طوری است که کنار یکدیگر راحت کارمان را پیش می‌بریم و در تمرین با هم‌تیمی‌های گذشته و همین‌طور بچه‌های جدید ارتباط خوبی داریم. امیدوارم که در نهایت عملکرد کل تیم، عملکرد قابل قبولی باشد.

زندگی در تبریز چطور است؟

خدا را شکر شهر خیلی خوبی است و احساس غریبی نمی‌کنیم. من و خانواده‌ام خیلی راضی هستیم و مشکلی وجود ندارد.

شانس قهرمانی دارید؟

نمی‌توانیم از الان درباره قهرمانی صحبت کنیم اما چیزی که برای من به عنوان یکی از اعضای تیم امیدوارکننده است، این است که شرایط در حال بهتر شدن است. کادرفنی و مدیریت باشگاه روی تیم فوکوس کرده‌اند که این موضوع در آینده می‌تواند یک اتفاق خیلی خوب را برای ما رقم بزند. هفته به هفته شرایط بهتر می‌شود.

خمس را چقدر شبیه برانکو می‌بینی؟

وجه مشترک آقای برانکو و آقای خمس، مدیریت و نظم و انضباطی است که در تیم حاکم می‌کنند. من از آقای خمس و کادرفنی ایشان تشکر می‌کنم و می‌بینم که ساعت‌ها زودتر به تمرین می‌آیند و برای تیم وقت می‌گذارند.‌ کار کردن با ایشان واقعا لذت‌بخش است اما سختی‌های خودش را هم دارد. تمرینات پرفشار است و جدیت خاصی هم دارند و برای موفقیت بسیار جاه‌طلب هستند. ایشان دوست دارند هفته به هفته پیشرفت در تیم دیده شود.

این سخت‌گیری کار را سخت نمی‌کند؟

در کار حرفه‌ای باید چنین فاکتورهایی وجود داشته باشد که یک تیم موفق باشد. این موضوع باعث می‌شود ما هم همیشه با جدیت کار کنیم و هدفمند باشیم و بتوانیم برای آینده برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

چند امتیاز هم از پرسپولیس و سپاهان کم شد که شما را به صدر نزدیک کرد.

من فکر می‌کنم اصلا نباید چنین قانونی گذاشته شود. با این قوانین طبیعتا مشکلاتی هم ایجاد شود. در مجموع ما فقط می‌توانیم درباره تیم خودمان صحبت کنیم و این شرایط ایده‌آل را روز به روز بهتر کنیم. این موضوعی نیست که من بخواهم درباره آن صحبت کنم.

در مورد تیم ملی هم صحبت کن و اینکه چقدر امیدواری دوباره برگردی.

آروزی قلبی من این است که ایران قهرمان جام ملت‌ها شود. واقعا برای اعتبار فوتبال ایران مهم است که تیم ملی و نماینده‌های ایران بدرخشند و برای تمام بازیکنان آروزی موفقیت دارم. من فقط می‌توانم بجنگم و تلاشم را کنم که ان‌شاءالله بتوانم شانسی برای خودم ایجاد کنم.

بعد از برخورد با زنوزی، در مورد او چه فکری می‌کنی؟

ایشان واقعا عاشق فوتبال و محترم هستند. همه ما برای ایشان احترام خاصی قائل هستیم و امیدوارم که بتوانیم نتایجی بگیریم که زحمات ایشان را هم که تا این حد برای فوتبال هزینه کرده‌اند، جبران کنیم.

نظرت در مورد هواداران تراکتور چیست؟

وقتی اسم تیم تراکتور می‌آید، همه این تیم را با هواداران و عاشقان پرشورش می‌شناسند. من نمی‌خواهم صحبت‌های کلیشه‌ای را تکرار کنم و تلاش می‌کنم با تمرینات و بازی‌های خوب بتوانم از آنها که در سرما و گرما به استادیوم می‌آیند، قدردانی کنم.

منبع: khanefootball-48497

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد