به گزارش اکوایران، شرکت پتروشیمی اصفهان (شصفها) عنوان کرد در خصوص اصلاح تصویب‌نامه هیئت وزیران در ارتباط با نرخ گاز خوراک ابلاغ رسمی به شرکت ارسال نشده است. همچنین این شرکت از افزایش 43 درصدی نرخ پلاتفرمیت بر اساس میانگین نرخ هر تن خرید خوراک در ۵ماهه ابتدای سال 1402 خبر داد.

 شرکت ذوب‌آهن اصفهان بیان کرد در نظر دارد نسبت به تجدید ارزیابی بخشی از دارایی‌های خود (طبقه زمین) و سپس افزایش سرمایه از محل آن اقدام نماید.

 شرکت سایپا از تمدید زمان مزایده فروش سهام شرکت خودروسازی بنیان توسعه صنعت پارس (تاپکو) خبر داد.

 شرکت آهن و فولاد ارفع اعلام کرد شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تعداد 11 میلیون سهم از سهام سرمایه‌گذاری شده در شرکت صنایع فولاد رهام پارس (به میزان 22 درصد کل سهام) را با قیمت ارزیابی هیئت کارشناسی رسمی دادگستری تهران به مبلغ 39 میلیارد تومان به شرکت آهن و فولاد ارفع واگذار نمود.

 باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس بیان کرد طی اقامه دعوی توسط باشگاه به‌عنوان خواهان علیه یورگن لوکادیا و باشگاه مایتی لاینز چین به‌عنوان خوانده‌ها، خوانده‌ها متضامناً محکوم به پرداخت غرامت به مبلغ 324.20 دلار آمریکا و جریمه شدند.

 شرکت صنعتی و کشاورزی شیرین خراسان (قشرین) اعلام کرد توزیع سود سهام‌داران از تاریخ 10 مهر 1402 از طریق سامانه سجام پرداخت شده است.

 شرکت بازرگانی و تولیدی مرجانکار (کمرجان) در نظر دارد ماشین‌آلات، تجهیزات و تأسیسات خط اتوماتیک تولید خرپا فلزی خود را از طریق مزایده عمومی واگذار نماید.

 شرکت مارگارین (غمارگ) نسبت به موضوع خرید ماشین‌آلات فرکشنیشن و هیدورژناسیون شفاف‌سازی و عنوان کرد از مبلغ 14.944 هزار یورو مبلغ 7939 هزار یورو پرداخت و مابقی به دلیل مشکلات نقدینگی در تعهد شرکت باقی ماند و پروژه متوقف شد. براین‌اساس با استقرار تیم مدیریتی پرداخت مابقی مبلغ برای ورود آن‌ها به کشور انجام شد.

 شرکت خدمات دریایی و کشتیرانی خط دریابندر شناور بارج نصر 823 را از طریق مزایده به فروش می‌رساند

 شرکت پاریز شرق (پاریز) از انعقاد قرارداد مشارکت در احداث پروژه ساختمانی با کاربری مسکونی و قرارداد مشارکت در احداث پروژه ساختمانی با کاربری مسکونی و اجرا محوطه‌سازی خبر داد.

 سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه خیلیبل از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را صادر کرد.

 سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 50 درصدی شرکت شهد (قشهد) از محل سود انباشته را صادر کرد.

 سازمان بورس مجوز افزایش سرمایه 682 درصدی شرکت پلی اکریل ایران (شپلی) از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها را صادر کرد.

 از دیگر نمادهایی که مجوز سرمایه آن‌ها از طریق سازمان بورس صادر شده نمادهای قرن، فنورد، افق، فروس و ویسا بوده است.