hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > کولبرها را قاچاقچی نمی‌دانیم

کولبرها را قاچاقچی نمی‌دانیم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ما کولبر را قاچاقچی نمی‌دانیم و کولبر باید قانونمند در مسیر قانون باشد و کالای قاچاق حمل نکند.

سردار احمدرضا رادان در همایش امنیت پایدار با مشارکت اقوام مرزنشین که با حضور نمایندگان استان‌های مرزی و به‌صورت ویدئوکنفرانسی با فرماندهی مرزبانی آنها در محل ستاد مرزبانی فراجا برگزار شد، گفت:دشمن همچنان تلاش دارد میان اقوام ایرانی اختلاف بیندازد و این همبستگی را از بین ببرد. فکر نکنید دشمنی دشمنان تمام‌شده است چراکه خاصیت دشمن، دشمنی است خاصیت دشمن کاشت تخم نفاق است، خاصیت دشمن از هجمه و از هیچ، همه چی ساختن است‌. 

به گزارش تسنیم، سردار رادان افزود: دشمن همواره تلاش کرده است قوای مسلح را از مردم و مردم را از قوای مسلح بگیرد اما امروز مردم همه قوای مسلح و قوای مسلح همه مردم، باهم و در کنار هم هستند و هر اتفاقی هم که بیفتد باید در کنار هم و برای هم با بهترین روش ممکن حل شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به خط قرمز پلیس اظهار داشت: تعرض به آرامش و امنیت مردم جز خطوط قرمز پلیس است و اینجاست که برای تعرض به خط قرمز پلیس و برای مردم  از مرزی‌ترین شهر تا عمق کشور پایتخت، اصفهان، شیراز و ...   خون می‌دهیم؛ برای برادری میان مردم و نیروهای مسلح خون خود را فدا می‌کنیم.

سردار رادان با اشاره به صحبت‌های خود در مراسم آتش زدن کالاهای قاچاق افزود: چند روز پیش در مراسمی کالاهای قاچاق را آتش زدیم در همان مراسم تأکید کردم که امسال سال سختی برای قاچاقچیان خواهد بود اما ما کولبر را قاچاقچی نمی‌دانیم و کولبر باید قانونمند در مسیر قانون باشد و کالای قاچاق حمل نکند؛ کولبر باید آقای خودش باشد نه بازیچه یک عده سرمایه‌دار که با قاچاق کالا به اقتصاد کشور ضربه می‌زنند.

فرمانده انتظامی کل کشور در ادامه ضمن تأکید بر اعتماد به مرزنشینان اظهار داشت: ما آقایی مرزنشینان را می‌خواهیم؛ ما می‌گوییم کسی که در خط مقدم است عزیز ماست و باکسی که بخواهد عزت عزیز ما را از بین ببرد برخورد می‌کنیم و سرمایه‌اش را هم می‌سوزانیم تا در مقابل مرزنشین ما کرنش کند. شما مرزنشینان عزیز نیز باید کمک کنید تا به این هدف برسیم.

 

منبع: etemadonline-635225

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد