hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > تفاوت پارتی باکس 300 و 310 چیست؟ مقایسه پرفروش‌ترین پارتی‌باکس‌های JBL

تفاوت پارتی باکس 300 و 310 چیست؟ مقایسه پرفروش‌ترین پارتی‌باکس‌های JBL

اسپیکرهای جی بی ال با پخش عالی صدا، حس حضور در یک مهمانی پر زرق و برق را برای شما تداعی می‌کنند. پارتی باکس‌ها، اسپیکرهای قابل حملی هستند که به دلیل اندازه و وزن نسبتا کم خود، امکان جابه‌جایی آسان را برای شما فراهم می‌کنند. انواع و ویژگی‌های خارق‌العاده باعث شده پارتی باکس‌ها به یکی از محبوب‌ترین اسپیکرهای جی‎‎بی‌ال تبدیل شوند. در این مقاله قصد داریم با دو مدل قدرتمند این برند آشنا شویم و تفاوت پارتی باکس 300 و 310 را به‌طورکامل بررسی کنیم.

 

پارتی باکس 310 طراحی زیبا و حمل آسان‌تری نسبت به 300 دارد!

310 JBL Partybox ظاهر و طراحی منحصربه‌فردی دارد. برای حمل بهتر یک دسته تلسکوپی و دو چرخ در قسمت پشتی آن وجود دارد. ابعاد این محصول، بزرگ‌تر و سنگین است. این اسپیکر چراغ‌های RGB دارد که جلوه مهمانی را زیباتر می‌کند و شما می‌توانید با فشردن دکمه یا با استفاده از اپلیکیشن همراه، رنگ چراغ‌ها را تغییر دهید. اسپیکر پارتی باکس 310 در برابر آب مقاوم است؛ ویژگی که در پارتی باکس 300 یافت نمی‌شود!

این دو محصول از نظرهای مختلفی شبیه هم هستند. به‌عنوان مثال ووفر به کار رفته در هر دو، 6.5 اینچ و توییتر‌ 2.5 اینچی در آن‌ها وجود دارد. توان خروجی 240 واتی از شباهت‌های دیگر این دو محصول پرفروش jbl است؛ بنابراین با خرید اسپیکر خانگی 310 هر آن‌چه از یک سیستم صوتی انتظار دارید را در اختیار شماست.

کیفیت صدا؛ برتری پارتی باکس 310 نسبت به 300

کیفیت صدا، مهم‌ترین عامل انتخاب یک اسپیکر است. پارتی باکس 310 پاسخ فرکانسی و دقت بیس فوق العاده‌ای دارد. این اسپیکر، صدایی پویا ارائه می‌کند. باوجود EQ گرافیکی اسپیکر پارتی باکس ۳۱۰، امکان شخصی سازی صدا را خواهید داشت. اسپیکر پارتی باکس ۳۱۰ و ۳۰۰ هر دو از نظر کیفیت صدا شبیه به هم هستند. فقط در پخش بیس صدا، اسپیکر خانگ ۳۱۰ قوی‌تر عمل کرده است.

پارتی باکس 300 از دکمه فیزیکی خاموش و روشن، نور RGB، بلوتوث، کنترل صدا، پخش مجدد در کنار نوار LED برای نمایش مقدار باقی‌مانده باتری اسپیکر و بیس تشکیل شده است. در مقابل اسپیکر پارتی باکس 310 امکانات بیشتری نسبت به 300 دارد؛ همچون بلوتوث، دکمه فیزیکی خاموش و روشن، نور RGB، پخش مجدد و امکان تغییر آهنگ‌، بیس و دکمه کنترل صدا، حالت کارائوکه، اکو، انتخاب ورودی و دکمه‌های اختصاصی برای افکت‌های صوتی. با این تفاسیر هر دو مدل برای پخش ژانرهای مختلف موسیقی مثل راک، جاز، پاپ، کلاسیک، سنتی و رپ مناسب هستند.

 

222

تعداد پورت‌ها؛ برتری دیگر پارتی باکس 310 به 300 

هر دو اسپیکر JBL از بلوتوث، AUX، ورودی USB، کارائوکه و پارتی بوست پشتیبانی می‌کنند. بااین‌حال، پارتی باکس ۳۱۰ با گواهی IPX4 خود، در برابر نفوذ آب مقاوم است. بنابراین، اگر در وسط مهمانی باران شروع به باریدن کرد یا کسی نوشیدنی بر روی اسپیکر ریخت، نگران نباشید؛ اسپیکر شما سالم خواهد ماند. همچنین پارتی باکس 310 از ویژگی دستیار صوتی پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید به‌راحتی از الکسا یا گوگل استفاده کنید. باتوجه‌به موارد گفته شده توصیه ما به شما خرید اسپیکر جی بی ال پارتی باکس ۳۱۰ است.

اختلاف قدرت باتری؛ مهم‌ترین تفاوت پارتی باکس‌ 310 به 300

پارتی باکس 310 و 300 را می‌توان تا ۱۸ ساعت روشن نگه‌داشت؛ اما تفاوت بین این دو محصول در زمان شارژ شدن باتری پارتی باکس 310 و 300 است. پارتی باکس 310 فقط به 3 ساعت زمان برای شارژ کامل نیاز دارد، درحالی‌که JBL Partybox 300 طی 5 ساعت کاملا شارژ می‌شود. این موضوع نشان‌دهنده تفاوت مهم باتری پارتی باکس 310 نسبت به مدل 300 در بخش باتری است.

قابلیت حمل راحت‌تر پارتی باکس 310 نسبت به 300

آیا تا به حال در مورد Party on Wheels یا مهمانی روی چرخ چیزی شنیده‌اید؟ پارتی روی چرخ یعنی توانایی حمل اسپیکر، در هر زمان و مکان! پارتی باکس 300 و 310 به ترتیب 16 و 17 کیلوگرم وزن دارند. بااین‌حال، پارتی باکس 310 یک دسته داخلی و چرخ برای حمل و نقل آسان‌تر دارد؛ بنابراین مدل 310 گزینه مناسب‌تری برای جابه‌جایی و برگزاری مهمانی در فضای باز خواهد بود.

333333

نحوه اتصالات؛ تفاوت دیگر پارتی باکس 310 نسبت به 300

اسپیکرهای 310 و 300 خروجی‌ و ورودی یکسانی دارند. هر دو این پارتی باکس‌ها ورودی usb برای شارژ، دو جک 6.3 میلی‌متری برای آمپر گیتار، ورودی و خروجی استریو و همچنین ورودی ۳.۵ میلی‌متری (AUX) دارند. تنها تفاوت بین پارتی باکس 300 و 310 از نظر نحوه اتصالات این است که مدل 300 ورودی و خروجی RCA و مدل 310 ورودی و خروجی mini stereo دارد. بااین‌حال عملکرد کلی هر دو مدل با هم یکسان است. اتصال TWS این امکان را به شما می‌دهد که همزمان دو گوشی را به‌طورهمزمان به اسپیکر وصل کنید.

با خرید پارتی باکس 310 اصل از تهران اسپیکر از ضمانت ۱۰ روزه بهره‌مند شوید

در این متن به بررسی دو مدل از پرفروش‌ترین اسپیکرهای JBL پرداختیم. اسپیکر پارتی باکس ۳۰۰، طراحی بادوام، شیک، کلاسیک و کیفیت صدای چشمگیر با توان خروجی شگفت‌انگیزی دارد. بااین‌حال، مدل 310 به‌دلیل صدای واضح، طراحی قابل حمل با دسته و چرخ‌های اضافی که بلندگوها را قابل حمل‌تر می‌کند، گزینه مناسب‌تری خواهد بود.

بنابراین، اگر بودجه شما اجازه می‎دهد، JBL Partybox 310 گزینه بهتری است. هرچند انتخاب نهایی به ترجیح شخصی شما بستگی دارد. برای انتخاب بهترین مدل اسپیکر پارتی باکس، متناسب با نیاز، سلیقه و بودجه خود پیشنهاد می‌کنیم به سایت تهران اسپیکر به نشانی tehranspeaker.com سر بزنید و تنوع محصولات JBL را در این فروشگاه مشاهده و با خیال راحت خرید کنید. از جمله مزایای مهم خرید از تهران اسپیکر اصالت کالا، ضمانت ۱۰ روزه و ارسال اکسپرس بوده که باعث تمایز آن میان فروشگاه‌های دیگر شده است.

Done [1] 


@mahshidwebsima@gmail.com

_Assigned to Mahshid Mohammadi_

 

منبع: sharghdaily-899887

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد