hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > اقتصاد > ظریف مصور، یک مجموعه پیشگام، موفق و سرشار از نوآوری است

مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت:

ظریف مصور، یک مجموعه پیشگام، موفق و سرشار از نوآوری است

مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت با تجلیل از فعالیت‌های گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور، این مجموعه را یگ گروه صنعتی پیشگام، موفق و سرشار از نوآوری دانست.

به گزارش روابط عمومی گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور، دکتر محسن گرجی در بازدید از مجموعه کارخانجات این گروه صنعتی، با اشاره به سابقه چهار دهه‌ای فعالیت گروه ظریف مصور در حوزه‌های مختلف صنعتی، گفت: ظریف مصور یکی از بهترین و پیشگام‌ترین مجموعه‌های صنعتی در کشور به شمار می‌رود که عملکرد مطلوبی در حوزه نساجی از خود بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه ظریف مصور با عملکرد خاص، موفق، سالم و سرشار از نوآوری خود در سطح کشور شناخته شده است، افزود: ماندگاری نام این مجموعه پس از گذشت چهار دهه از آغاز فعالیت، نشان می‌دهد که ظریف مصور توانسته خود را با نوسانات شدید اقتصادی، تغییرات تکنولوژی و همچنین نیازهای مختلف بازار هماهنگ کند و بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارد.

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه یکی از دلایل ماندگاری گروه ظریف مصور، گردآوری زنجیره تامین حوزه نساجی در زیر یک سقف است، ادامه داد: مجموعه وزارت صنعت، معدن و تجارت با تمام توان تلاش می‌کند شرایط مطلوب را برای فعالیت گروه‌های صنعتی فراهم آورد؛ از آنجا که گروه ظریف مصور نیز در کنار حوزه نساجی، در زمینه‌های شیمیایی و پلیمر نیز فعالیت می‌کند، شرایط ویژه‌ای برای این مجموعه در نظر خواهیم گرفت تا بتواند با قدرت به تولید و اشتغالزایی ادامه دهد.

وی با اشاره به راه‌اندازی خط جدید تولید نخ BCF در گروه ظریف مصور تصریح کرد: راه‌اندازی و استقرار یک خط تولید در مدت پنج ماه، فعالیتی بسیار سخت و طاقت‌فرسا به شمار می‌رود؛ اما مجموعه ظریف مصور با توان متخصصان و کارشناسان خود توانسته این اقدام را با موفقیت به سرانجام برساند؛ با تکیه بر همین موضوع می‌توان نتیجه گرفت که این مجموعه صنعتی نخبگان صنعت، بازرگانی و تاسیسات را گرد هم جمع کرده و مجموعه‌ای متخصص و قدرتمند را ایجاد کرده است.

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور گروه ظریف مصور؛ 40 سال تجربه، 40 دستاورد مهم

رئیس هیئت مدیره گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور نیز در این بازدید با اشاره به توانایی‌های بسیار زیاد این مجموعه در حوزه تولید گفت: از دولت انتظار داریم موانع را از پیش پای صنعتگران بردارد تا آنها با قدرت بیشتری به توسعه تولید داخلی بپردازند.

مهندس محمدرضا رجالی با بیان اینکه گروه ظریف مصور در چهار دهه فعالیت خود، دستاوردهای زیادی داشته است، افزود: از آغاز فعالیت این گروه صنعتی در سال 1362 تاکنون که 40 سال می‌گذرد، سالانه یک دستاورد ویژه توسط این گروه صنعتی ثبت شده تا تولید داخلی با کیفیت‌تر در اختیار مصرف‌کنندگان قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه جدیدترین دستاورد گروه ظریف مصور، راه‌اندازی خط جدید تولید نخ BCF بوده است، ادامه داد: با راه‌اندازی این خط جدید، تا 70 نفر اشتغالزایی جدید در این مجموعه ایجاد می‌شود؛ همچنین کیفیت نخ BCF تولیدی آن نیز افزایش می‌یابد که در نهایت به افزایش کیفیت موکت‌های ظریف مصور می‌انجامد.

گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور رئیس هیئت مدیره گروه تولیدی صنعتی ظریف مصور با بیان اینکه این مجموعه علاوه بر حوزه نساجی، در بخش‌های شیمیایی و پلیمر نیز فعالیت دارد، تصریح کرد: یکی از قدرتمندترین بخش‌های گروه ظریف مصور، حوزه ماشین‌سازی است که به سطحی از توان و قدرت رسیده که ماشین‌آلات و قطعات پتروشیمی‌های رجال، سلمان و سراج را تولید می‌کند؛ همچنین با مهندسی معکوس ماشین‌آلات خارجی، نمونه‌های داخلی این ماشین‌ها را در داخل کشور تولید می‌کند و در اختیار بخش تولید قرار می‌دهد.

وی با تجلیل از حمایت‌ها و همکاری‌های بخش‌های مختلف دولت به ویژه گمرک، تاکید کرد: حمایت‌هایی که دولت از واحدهای تولیدی انجام داده در کنار پویایی و تلاش متخصصان داخلی، سبب شده تا گروه ظریف مصور هر روز موفقیت‌های جدیدی را در کارنامه خود ثبت کند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد