hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > عملیات فلسطینیان آغاز حرکت جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل است

عملیات فلسطینیان آغاز حرکت جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل است

فرمانده سپاه سلمان گفت: عملیات فلسطینیان آغاز حرکت جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل است و به زودی شاهد آزادی مردم فلسطین خواهیم بود.

به گزارش رویداد ایران سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در جمع پاسداران و بسیجیان شهرستان سراوان گفت: شهید عزیز حاج قاسم سلیمانی در برهه‌ای از زمان با توکل به خداوند متعال و رهبری و هدایت امام خامنه ای عزیز توانست هویت مردم فلسطین را زنده کند.

وی افزود: تا حدود ۲۵ سال قبل فلسطینیان اراده ای برای مقاومت در برابر اسرائیل نداشتند و مبارزین در آن برهه یا تسلیم شده و یا سلاح را کنار گذاشته بودند.

شفائی تصریح کرد: تفکر انقلاب اسلامی، تفکر بسیجی، تفکر مقاومت و تفکر ما می توانیم آرام آرام به جوانان فلسطینی تزریق و امروز ما شاهد عملیاتی هستیم که جهان مبهوت آن است.

وی افزود: امروز چه اتفاقی افتاده است که نوار غزه با وجود محاصره شدید و عدم همراهی کشورهای عربی به چنین موفقیتی رسیده است؟ چه مبنا، تفکر و اعتقادی باعث شد تا مردم فلسطین به چنین موفقیتی بزرگی برسد؟

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: امروز هر ابزار جدیدی که در غرب و شرق تولید می شود در اختیار رژیم صهیونیستی قرار میگیرد؛ اما با این وجود شما شاهد هستید که فلسطینیان توانستند با تمام امکانات دشمن، آنان را غافلگیر و شکست مفتضحانه ای را به آنان رقم بزنند.

شفائی تصریح کرد: تفکر انقلابی و مقاومت، عامل اصلی موفقیت امروز فلسطینیان است؛ شادمانی امروز مردم فلسطین با وجود شهدایی که تقدیم کردند نشان از روحیه مقاوم و پرانگیزه آنان است. 

وی افزود: این وعده الهی است که ما اگر وظیفه خود را انجام دهیم و ثبات قدم داشته باشیم، امر خدا و رسولش را اطاعت کنیم و یاد و خاطره خدا را از ذهن بیرون نبریم پیروز خواهیم شد.

شفائی خاطرنشان کرد: این عملیات آغاز حرکت جبهه مقاومت برای نابودی اسرائیل است و ان شالله به زودی شاهد آزادی مردم فلسطین خواهیم بود.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد