hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > جمع‌آوری گوشی‌های ایفون 14 و 15/ آیفون 15 قاچاق محسوب می‌شود

جمع‌آوری گوشی‌های ایفون 14 و 15/ آیفون 15 قاچاق محسوب می‌شود

به گفته مدیرکل هماهنگی مقابله با قاچاق از جمع‌اوری گوشی‌های آیفون 14 و 15 خبر داد و گفت:در خصوص آیفون 15 نیز به هیج عنوان ثبت سفارشی صورت نگرفته و ورود آن حتی به صورت مسافری نیز ممنوع است و قاچاق محسوب می‌شود.

مدیرکل مقابله با قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن اشاره به ممنوعیت واردات و عرضه آیفون ۱۴ و ۱۵ گفت: در محل‌های عرضه گوشی‌های تلفن همراه اگر مشاهده شود که این مدل گوشی‌های قاچاق در حال توزیع است دستور برخورد و جمع‌آوری آن‌ها صادر خواهد شد.

به گزارش تسنیم، یاسر سوادکوهی مدیرکل هماهنگی مقابله قاچاق ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در رابطه‌ با ممنوعیت واردات آیفون 14 و 15 و اینکه اقدامات ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز چه خواهد بود، گفت: بسیاری از سریال‌های گوشی‌های آیفون 14 وارد شده ثبت گمرکی نشده‌اند و از نظر قانونی قاچاق محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: در خصوص آیفون 15 نیز به هیج عنوان ثبت سفارشی صورت نگرفته و ورود آن حتی به صورت مسافری نیز ممنوع است و قاچاق محسوب می‌شود. بنابراین در محل‌های عرضه گوشی‌های تلفن همراه اگر مشاهده شود که این مدل گوشی‌های قاچاق در حال توزیع است دستور برخورد و جمع‌آوری آن‌ها صادر خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: همچنین «دانگل‌های آی‌کاس» که آنتن‌دهی گوشی‌های رجیستر نشده را فعال می‌کرد نیز قاچاق محسوب شده و از سطح عرضه جمع‌آوری خواهند شد. همچنین اگر گوشی‌های آیفون 14 که به‌صورت مسافری وارد شده‌اند کد آنها در گمرک ثبت نشده باشد، نیز جمع‌آوری خواهند شد.

 

منبع: etemadonline-635026

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد