hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > آتش جنگ بین فلسطین و اسرائیل زبانه کشید؛ این بار گروه‌های مقاومت پیش‌دستی کردند + جزئیات و ویدئو

آتش جنگ بین فلسطین و اسرائیل زبانه کشید؛ این بار گروه‌های مقاومت پیش‌دستی کردند + جزئیات و ویدئو

منابع محلی به الجزیره گفتند، مقاومت فلسطین وارد درگیری‌های مسلحانه با نیروهای اشغالگر در چندین نقطه در مرزهای شرقی غزه شده است.

نوار غزه از صبح امروز بار دیگر شاهد تنش و درگیری است. از صبح امروز اخباری مبنی بر موشک‌باران نقاطی از تل‌آویو گزارش شده است. 

به گزارش اعتمادآنلاین به نقل از خبرگزاری‌ها؛ فلسطین الیوم در گزارشی خبر داده که گروه‌های مقاومت ده‌ها موشک را به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه شلیک کردند که آژیرهای خطر در کل «غلاف غزه» و عسقلان به صدا درآمد.

صداهای انفجارهای متوالی در غزه نیز به دلیل تلاش سامانه گنبد آهنین برای رهگیری موشک‌های شلیک شده مقاومت شنیده شد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در این باره گفت، آژیرهای خطر در منطقه بزرگ تل‌آویو فعال شدند.

او همچنین افزود، سامانه گنبد آهنین برای مقابله با حملات گسترده به شهرک‌های صهیونیست نشین فعال شده است. به گفته سخنگوی نظامی رژیم صهیونیستی،‌ سامانه گنبد آهنین در پی حملات گسترده به شهرک‌های جنوب تل‌آویو تا شمال غزه، شهرک‌های غلاف غزه، بئر السبع و منطقه عراد در نقب فعال شدند.

همچنین شبکه ۱۴ عبری اعلام کرده که اخبار منتشر شده حکایت از آن دارد که موشک‌های مقاومت به تل‌آویو و عسقلان اصابت کرده است. علاوه بر این بر اساس اخبار منتشر شده از شهرک‌نشینان اطراف غزه خواسته شده در پناهگاه‌ها بمانند. طبق گزارش رسانه‌های صهیونیست، پناهگاه‌های تل‌آویو نیز باز شده‌اند.

منابع محلی به الجزیره گفتند، مقاومت فلسطین وارد درگیری‌های مسلحانه با نیروهای اشغالگر در چندین نقطه در مرزهای شرقی غزه شده است.

گردان‌های القسام نیز اعلام کرد، محمد ضیف (ابوخالد) فرمانده ستاد در گردان‌های القسام به زودی بیانیه‌ای برای ملت فلسطین و جهان اسلام و عرب منتشر خواهد کرد.

سجده شکر فرماندهان فلسطینی پس از حمله گسترده به اسرائیل

درپی عملیات نیروهای مقاومت فلسطین در داخل سرزمین‌های اشغالی، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و همراهانش سجده شکر به‌جا آوردند.


 

در حال تکمیل ....

منبع: etemadonline-635019

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد