hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > فرهنگی > چندین نسل وامدار حمایت‌های آتیلا پسیانی هستند

چندین نسل وامدار حمایت‌های آتیلا پسیانی هستند

شادمهر راستین نوشت: آتیلا بدون اینکه حرفی بزند، بدون اینکه محفلی تشکیل دهد بی‌هیچ ریایی از بازیگران جوان حمایت می‌کرد و پشتوانه کاری، آموزشی و مالی آنها بود.

شادمهر راستین برای درگذشت آتیلا پسیانی در روزنامه اعتماد نوشت: بی‌شک آتیلا پسیانی یکی از تاثیرگذارترین بازیگرهای تئاتر، سینما و تلویزیون ایران بود.

کسی که به معنای واقعی حرفه‌ای بود. در انواع هنرهای نمایشی چه هنری و عمومی، تمرکزش فقط و فقط روی بازیگری بود و لاغیر.

بسیار جدی و منضبط تلاش داشت با شیوه کار کردنش تعریفی جدید از حرفه بازیگری بدهد. دوره‌ای که با او در هیات‌مدیره خانه سینما همکاری داشتیم متوجه شخصیت بی‌نظیر او شدم.

بی‌هیچ حاشیه وجنجالی فقط روی کار دقت و تمرکز داشت و باورم نمی‌شد او هیچ‌وقت مصاحبه نداشته و به نوعی رسانه‌گریز بود.

درحالی که از خانواده بزرگی بود و از عنفوان جوانی وارد کار هنر شده بود به راحتی می‌توانست با هیاهو کارش را پرو بال دهد و به شهرت برسد اما او فقط با تعهد، تشخص و صلابتی که در کارش بود به چهره‌ای شناخته شده تبدیل شد.

بخش دیگری از وجه شخصیتی پنهان اما مهم او مربوط به حمایتی است که شامل بازیگرهای جوان می‌شود. به جرات می‌توانم بگویم چندین نسل وامدار حمایت‌های آتیلا پسیانی هستند.

آتیلا بدون اینکه حرفی بزند، بدون اینکه محفلی تشکیل دهد بی‌هیچ ریایی از بازیگران جوان حمایت می‌کرد و پشتوانه کاری، آموزشی و مالی آنها بود.

وقتی به کارنامه بازیگری آتیلا پسیانی نگاه می‌کنیم همه جور فعالیت هنری و نمایشی می‌بینیم که با حضور پسیانی صاحب تشخص شده‌اند. او بازیگری حرفه‌ای بود که به کارش تشخص بخشید.

 

 

منبع: etemadonline-634961

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد