hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > اعلام برنامه های بزرگداشت هفته حافظ در سیستان وبلوچستان

اعلام برنامه های بزرگداشت هفته حافظ در سیستان وبلوچستان

معاون فرهنگی ،رسانه ای سیستان وبلوچستان گفت: هفته بزرگداشت حافظ از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه جاری برگزار می‌شود، که با برنامه های متنوعی همراه خواهد بود..
به گزارش رویداد ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان وبلوچستان،معاون فرهنگی ،رسانه ای سیستان وبلوچستان گفت: هفته بزرگداشت حافظ از ۱۵ تا ۲۱ مهرماه جاری برگزار می‌شود، که با برنامه های متنوعی همراه خواهد بود..
عباس شهرکی افزود: در نخستین روز این هفته در شهرهای زاهدان،زابل، سراوان،بمپور،نیکشهروزهک زنگ حافظ نواخته ومراسم شناخت حافظ در جهان نیز برگزار خواهد شد
معاون فرهنگی،رسانه ای اظهارکرد: همایش حافظ ودنیای امروز در شهرستان نیکشهر، بداهه نویسی اشعار حافظ توسط خوشنویسان در زاهدان، زابل ونیکشهر برگزار می گردد.
شهرکی ادامه داد: کارگاه آسیب شناسی شعر کلاسیک با رویکردجایگاه حافظ در شعر امروزو جشنواره سیتک وقیچک با محوریت حافظ وادب پارسی در شهرستان زابل برگزار می شود.
معاون فرهنگی،رسانه ای با بیان اینکه همایش حافظ در عرصه هنر درشهرستان زهک یکی دیگر از برنامه‌های این هفته می باشد، گفت: نشست نقد وبررسی شعر وداستان با رویکرد نظام نشانه شناسی حافظ در زاهدان ،همایش حافظ خوانی وتجلیل از شاعران در سراوان ،عصری با حافظ در بمپور،همایش شعر وموسیقی بزرگداشت حافظ در زاهدان وهمچنین حضور کارشناس حافظ شناس در شبکه استانی هامون در دیگر برنامه های این ایام ، خواهد بود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد