hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اجرای 130 کیلومتر خط کشی طولی در معابر شهر گرگان

صادقیان اعلام کرد:

اجرای 130 کیلومتر خط کشی طولی در معابر شهر گرگان

معاون زیربنایي، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان گفت: به منظور برقراری نظم، داشتن رانندگی ایمن و جلوگیری از تصادفات تاکنون در 130 کیلومتر از معابر سطح شهر خط کشی طولی اجرا شده است.

مقداد صادقیان با اعلام این خبر افزود: اجرای خط کشی ها در سطح 200 کیلومتر از 25 شهریور سال جاری شروع شده که تا کنون 130 کیلومتر آن به پایان رسیده است. 

وی درباره اجرای خط کشی های عابر پیاده در شهر گرگان نیز گفت: از 1600 متر مربع خط کشی عابر پیاده در نظر گرفته شده، تاکنون 1500 متر مربع با اولویت نقاط عبور دانش آموزان در مدارس شهر گرگان اجرا شده است. 

صادقیان افزود: شهرداری گرگان برای اجرای 200 کیلومتر خط کشی، 2 میلیارد و 600 میلیون تومان و برای خط کشی های عابر پیاده 390 میلیون تومان هزینه کرده است. 

وی درباره اهمیت خط کشی عابر پیاده خاطرنشان کرد: عبور از خیابان ها همواره برای کاربران چالش برانگیز است. به همین منظور استفاده از خط عابر پیاده نقش بسیار تاثیر گذاری در حفظ امنیت عابران در خیابان ها دارد. 

به گفته معاون زیربنایي، حمل و نقل و ترافیک شهرداری گرگان، کارایی خط کشی عابر زمانی چشمگیر خواهد بود که مردم و رانندگان به این خط ساده اما مهم و حیاتی توجه داشته باشند و برای عبور از عرض خیابان از محل خط کشی های عابر پیاده استفاده کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد