hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > توزیع ۷۵۰ بسته لوازم مدرسه به دانش آموزان تحت پوشش دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع)

توزیع ۷۵۰ بسته لوازم مدرسه به دانش آموزان تحت پوشش دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع)

از سوی دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) قم با کمک خیرین، ۷۵۰ بسته لوازم مدرسه به دانش آموزان و دانشجویان مستعدتحصیل اهدا شد.

در جلسه ای باحضور « مهدی قربانی کرم» مسئول بنیاد علوی، حجت السلام  قاسمی نیا معاون مدیر کل آموزش وپرورش، صالحی نماینده کمیته امداد، خیرین درمان و اعضاء شورای راهبردی موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل(ع) ۷۵۰ بسته لوازم مدرسه شامل لوازم التحریر، ۹۰۰جفت کفش و کیف به ارزش ۶۵۰ میلیون به دانش آموزان و دانشجویان مستعدتحصیل عضو موسسه اهدا شد.

مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام در این جلسه اظهار کرد: این موسسه مردم نهاد در جهت حمایت و ساماندهی دانش آموزان مستعد تحصیلی که در خطر ترک تحصیل یا بازمانده از تحصیل هستند تشکیل شده است.

منوچهر دهشیری افزود: این موسسه با ۲۳شعبه در کشور بیش از ۷۵۰۰ دانش آموز را حمایت می کند.

وی عنوان کرد: دارالاکرام شعبه قم با سابقه ۹ ساله خود موفق شده ۷۲۰ دانش آموز و ۲۶ دانشجو را به عضویت خود درآورد و ضمن پرداخت بورسیه تحصیلی ماهیانه، خدمات مددکاری، آموزشی، بهداشت ودرمان، اشتغالزایی و معیشت را هم به آنان ارائه دهد.

مدیر شعبه قم مؤسسه خیریه دارالاکرام با بیان اینکه ما باتوزیع صدقات مخالف هستیم، تأکید کرد: هدف ما استعدادیابی و توانمندسازی دانش آموزان و مادران است تا بتوانیم آنها را از چرخه فقر خارج کنیم.

وی بیان داشت: با توجه به اینکه توانمندسازی و اشتغال‌زایی یکی از سیاست های مؤسسه خیریه دارالاکرام می‌باشد، تمام تلاش خود را برای اشتغالزایی بانوان سرپرست خانوار به کار گرفته ایم بطوریکه در شش ماهه امسال جهت دریافت ۹۰مورد وام بدون بهره، اقدام شده و به موسسه همیار معرفی شده و حدود ۳۰مورد اشتغال هم ایجاد شده است.

دهشیری گفت: دارالاکرام یک سازمان مردم نهاد غیردولتی است که از وزارت کشور مجوز گرفته و منابع مالی این موسسه از طریق خیرین دریافت و به صورت شفاف گزارش داده می‌شود. ما افتخار می‌کنیم با کمک ۱۶۰ نفر همیار در بخش مددکاری آموزشی، اشتغالزایی، درمانی و فرهنگی به صورت رایگان به دانش آموزان و خانواده آنها خدمات ارائه می شود.

وی با قدردانی از همیاران و بانیان گفت: به اطلاع می‌رساند این موسسه آمادگی دارد دانش آموزان مستعد تحصیلی و فاقد سرپرست استان قم که درخطر ترک تحصیل هستند را شناسایی وپذیرش کند. لذا، جهت معرفی همیار آموزشی، درمانی و حمایت از تحصیل آنان به سایت دارالاکرام شعبه قم و نرم افزار به (مهربانی) مراجعه فرمایید.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت معرفی دانش آموز، همیارآموزشی، درمانی، معیشتی و حامی جهت حمایت از دانش آموزان با مراجعه به سامانه(www.bemehrbani.com)(به مهربانی) وتلفن های ۰۲۵۳۲۹۰۱۹۸۵ و۰۹۱۲۵۵۱۲۹۶۸ و پیامک ۵۰۰۰۱۲۸۸۴ تماس گرفته و یا به آدرس بلوار جمهوری اسلامی کوچه ۳۰پلاک ۷۳ مراجعه کنند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نویسنده
نمایندگی قم
نمایندگی قم

برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد