hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برنامه های هفته وحدت در گلستان باشکوه تر و متنوع تر از سال گذشته برگزار شد

برنامه های هفته وحدت در گلستان باشکوه تر و متنوع تر از سال گذشته برگزار شد

رییس مرکز اسلامی گلستان گفت : امسال برنامه های هفته وحدت در گلستان باشکوه تر و متنوع تر از گذشته در اکثر شهرها و روستاهای استان گلستان برگزار شد .

حجت الاسلام دیلم افزود: همانطور که همگان مطلع هستیم و مشاهده کردیم امسال برنامه های هفته وحدت در گلستان باشکوه تر و متنوع تر از گذشته در اکثر شهرها و روستاهای استان گلستان برگزار شد و این نشان از بلوغ مردم استان گلستان و شناخت عمیق به موضوع تقریب و حفظ مدال افتخار و مهر تاییدی ‌است که مقام معظم رهبری دامت برکاته بر زندگی مسالمت آمیز مردم شیعه و سنی گلستان زده است و مردمان سرزمین برادری، این وحدت را حفظ و ارتقا خواهند بخشید.   

وی بیان کرد: امروز یکی از راهبردهای دشمن از اول انقلاب تاکنون و به ویژه در سال های اخیر، موضوع شکاف بین اقوام و مذاهب و به تعبیر رهبر معظم انقلاب ایجاد گسل بین اقوام و مذاهب در کشورمان است و برگزاری برنامه های متنوع و باشکوه، قطعا باعث ناراحتی دشمن خواهد شد و محبت و مودت را در بین مردم بیشتر خواهد کرد. 

وی اظهار کرد: برخود واجب می دانم که از حمایت ها، رهنمودها و حضور نورانی حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده محترم ولی فقيه در استان گلستان دربرنامه های هفته وحدت تشکر و قدردانی داشته باشم. 

همچنین از همکاری صداوسیمای مرکز گلستان در انعکاس برنامه ها در بخش های مختلف خبری شبکه سبز گلستان و اصحاب رسانه درخصوص پوشش و انتشار برنامه های هفته وحدت و در ادامه نیز از تعامل و همدلی استانداری گلستان، مجموعه های فرهنگی و اجرایی، نهادها و ادارات، ائمه جمعه اهل سنت و تشیع، فرمانداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها، مدیران کل، مجامع دانشگاهی و حوزوی و علمای شیعه و سنی در اجرای برنامه ها و همایش های متنوع و خوب هفته وحدت تقدیر و تشکر داشته باشم. 

رییس مرکز اسلامی گلستان در ادامه افزود: از حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور بخاطر حضور و شرکت در برنامه های هفته وحدت در استان های گلستان و مازندران و از معاونین مرکز اسلامی استان گلستان بویژه معاونت فرهنگی و اجتماعی و شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان، تقدیر و تشکر داشته باشم.

 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد