hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > دولت اعتبار ویژه ای برای احیای خلیج گرگان در نظر گرفت

رئیس سازمان برنامه و بودجه:

دولت اعتبار ویژه ای برای احیای خلیج گرگان در نظر گرفت

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه ، گفت: با توجه به اهمیت احیای خلیج گرگان، دولت ردیف اعتباری ویژه‌ای در بودجه برای این طرح در نظر گرفت.

داوود منظور، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه روز جمعه در حاشیه بازدید از طرح علاج بخشی خلیج گرگان اظهار کرد: با توجه به اهمیت احیای خلیج گرگان، دولت ردیف اعتباری ویژه‌ای در بودجه برای این طرح در نظر گرفت و برای سال آینده نیز در حال تامین اعتبار و افزایش بودجه سال جاری این پروژه مهم هستیم.

وی بیان کرد: به منظور اهمیت احیای خلیج گرگان و جلوگیری از خشک‌شدن آن اقدامات موثری از سوی دولت انجام شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: پروژه احیا و علاج بخشی خلیج تاکنون پیشرفت خوبی داشته و امید داریم تا ۲ ماه آینده این پروژه به اتمام برسد.

منظور اظهار امیدواری کرد: با اتمام این پروژه شاهد سبب نشاط و شادابی و بازگشت رونق اقتصادی به منطقه باشیم.

وی گفت: با بهره‌برداری از این پروژه، گردشگری نیز توسعه خواهد یافت و شاهد حضور پرندگان و نشاط و پویایی و ایجاد مناظر زیبا خواهیم بود.

منظور روز گذشته برای افتتاح پروژه‌های مهمی نظیر فاز یک شبکه جمع‌آوری و تاسیسات فاضلاب شهر گنبدکاووس و بازدید از طرح‌های زیرساختی به گلستان سفر کرد.

پس از سفر اسفند ۱۴۰۰ آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به گلستان و دستور صریح وی، عملیات نجات بخشی خلیج گرگان به عنوان مهمترین بخش پناهگاه حیات وحش و ذخیرگاه زیست کره میانکاله آغاز شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد