hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > خبر مهم مقام ارشد نظامی وزارت دفاع از دستاوردهای جدیدی که دنیا را حیرت‌زده خواهد کرد

خبر مهم مقام ارشد نظامی وزارت دفاع از دستاوردهای جدیدی که دنیا را حیرت‌زده خواهد کرد

جانشین وزیر دفاع از رونمایی ‌دستاوردهای جدید وزارت دفاع در حوزه ماهواره‌ای و هوافضا در آینده نزدیک خبر داد و گفت: ‌ دنیا از این دستاوردها حیرت خواهد کرد.

سردار سیدمهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در نخستین یادواره ۱۵۰ شهید ارتشی در مصلی نماز جمعه نهاوند اظهار کرد: پیشرفت‌های چشمگیر و رو به جلوی کشورمان در عرصه‌های علمی و نظامی و دستیابی به فن‌آوری‌های جدید دشمنان را ناکام کرده‌ وظیفه ما در مقابل نقشه دشمنان جهاد تبیین است.

به گزارش تسنیم، جانشین وزیر دفاع افزود: به برکت خون مطهر شهدا و با تلاش نخبگان جوان و مومن این کشور در عرصه‌های مختلف دفاعی پیشرفت‌های قابل توجهی کرده‌ایم که مورد حیرت دشمنان شده است.

جانشین وزیر دفاع افزود: بیش از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی و خارجی ‌قبل از انقلاب در صنایع دفاعی و نظامی ما حضور داشتند و همه کاره بودند و به فرماندهان ما دستور می دادند و شرایط حقارت باری را رقم زده بودند، اما بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با نفس قدسی امام راحل در بخش‌های مختلف پیشرفت کردیم و به خودکفایی رسیدیم.

جانشین وزیر دفاع اظهار کرد: امروز به برکت حضور جوانان نخبه و مومن در عرصه‌های مختلف دفاعی و پهپادی جز برترین کشورهای دنیا هستیم که از افتخارات ماست؛ این پیشرفت‌ها به برکت ایثار شهدا حاصل شده و این روند پیشرونده با قدرت ادامه دارد و در زمینه موشک‌های نقطه‌زن هم می‌بینید که چه قدرت و پیشرفتی داریم.دشمنان که به ما چیزی ندادند و نمی‌دهند و در روزهای اخیر مشاهده کردید که سپاه پاسداران ماهواره نور را با موفقیت در مدار قرار دارد.

وی ادامه داد: دستاوردهای باورنکردنی دیگری برای دشمنان در عرصه‌های ماهواره‌ای و هوافضا هم داریم که در آینده رونمایی می‌شوند و موجب حیرت دنیا خواهد شد.دشمن هرکاری می‌کند با خراب‌کاری، تحریم، تهدید و ترور می‌خواهد جلوی این پیشرفت را بگیرد ولی این پیشرفت‌ها بومی شده و ادامه دارد. دشمنان می‌دانند در جنگ سخت به جایی نمی‌رسند بنابراین جنگ نرم، رسانه‌ای و ترکیبی را ‌علیه کشور به راه انداختند که باید مراقب باشیم.

فرحی افزود: به دلیل همین جنگ نرم دشمنان است که رهبر معظم انقلاب فرمان جهاد تبیین صادر کردند و این وظیفه ما است که در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی آگاه‌سازی کنیم.

منبع: etemadonline-634792

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد