hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > وحدت و انسجام ايران اسلامي مرهون خون شهداست

گرامیداشت هفته وحدت در مراوه تپه

وحدت و انسجام ايران اسلامي مرهون خون شهداست

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان به مناسبت میلاد رسول اکرم(ص) جشن گرامیداشت هفته وحدت در مراوه تپه اظهار کرد: وحدت و انسجام کشورمان مرهون خون شهداست.

علیرضا شابدین معاون فرهنگی و اجتماعی  مرکز اسلامی گلستان در این مراسم گفت:وحدت و تقریب از سرمایه های ارزشمند و گرانقدر در بین امت اسلامی است.

وی با تبریک ایام ولادت باسعادت پیامبر اکرم محمد بن  عبدالله (ص) و هفته وحدت بر عموم مسلمین جهان، اظهار کرد: دشمنان، این اتحاد و همبستگی امت اسلامی را هدف قرار داده و برای رسیدن به اهداف شوم خود که ایجاد شکاف و فاصله میان مسلمانان است از ابزارهای مختلفی بهره می ‌گیرند به همین خاطر امروز وظیفه علما و روحانیون در امر وحدت بسیار سنگین شده  است.


وی با تاکید براینکه، در هرمجلس و محفلی باید یاد و خاطره شهدا گرامی داشته شود، افزود: باید قدر چنین نشست ها و مجالسی را که بدانیم که دورهم میلاد حضرت رسول اکرم (ص) را گرامی می داریم.

معاون فرهنگی مرکز اسلامی گلستان با تاکید براینکه دشمن چشم دیدن این محافل و مجالس را ندارد، تصریح کرد: باید دستبوس پیراهن سبزهای نیروی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروهای امنیتی باشیم و وجود آن عزیزان را قدر بدانیم که امنیت و آرامش مان را برقرار کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی استان گلستان، هدف دشمن را ایجاد اختلاف میان امت اسلامی دانست و گفت: دشمنان اسلام با در اختیار داشتن قدرت رسانه‌ ای سعی در بزرگنمایی مسائل جزئی میان مذاهب اسلامی دارند و از آن در جهت ایجاد تفرقه و نزاع بین مسلمانان استفاده می کنند.

به گفته وی، امت اسلامی به ویژه علما و روحانیون باید در جهت حفظ و پررنگ نمودن مشترکات با هم متحد و همسو شوند، اشتراکات را به جوامع جهانی به صورت گسترده انعکاس دهند تا این وحدت و همدلی بیش از گذشته نمود عینی پیدا کند.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد