hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > اجر اصلی همسر جانباز با خداوند متعال است / جانبازان نماد رشادت دفاع مقدس در عصر ما هستند

فرمانده سپاه نینوا:

اجر اصلی همسر جانباز با خداوند متعال است / جانبازان نماد رشادت دفاع مقدس در عصر ما هستند

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس نماد حی و حاضر رشادت های دوران دفاع مقدس هستند و ایستادگی و صبوری همسران جانبازان در خدمت به این عزیزان ، ادامه راه همان ایثارگری و مجاهدت در دوران دفاع مقدس است.

سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در در آیین تجلیل از همسران جانبازان سرافراز ۷۰٪ گفت: واقعیت این است که ما توان تجلیل درخور و در شان شما همسران جانبازان عزیز را نداریم و من معتقدم تجلیل کننده اصلی از زحمات و صبوری شما خداوند متعال است که پاداش و اجری که در شان صبوری شما باشد باید در سرای آخرت نصیب شما عزیزان شود.

وی افزود: جانبازان دوران دفاع مقدس نماد حی و حاضر رشادت های دوران دفاع مقدس هستند و ایستادگی و صبوری همسران جانبازان در خدمت به این عزیزان ، ادامه راه همان ایثارگری و مجاهدت در دوران دفاع مقدس است.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: کسانی می توانند از فرامین امامین انقلاب اسلامی پیروی کنند و ادامه دهنده راه شهدا باشند که دل در گروی انقلاب اسلامی داشته و ایران عزیز را دوست بدارند که جانبازان عزیز ما یکی از مصادیق آن هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد