hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > دستگیری دوباره شرور معروف تهران بعد از درگیری جنجالی/ مرد شرور بعد از نقض حکم اعدام هم دست از خلاف برنداشت

دستگیری دوباره شرور معروف تهران بعد از درگیری جنجالی/ مرد شرور بعد از نقض حکم اعدام هم دست از خلاف برنداشت

یکی از اشرار معروف تهران که در کمپ تیم استقلال نیز درگیری راه انداخته‌ بود، بار دیگر دستگیر شد.

یکی از اشرار سطح یک تهران که مدتی پیش در کمپ تیم استقلال درگیری راه انداخته بود، این بار به خاطر درگیری در جگرکی بازداشت شد.

به گزارش سایت جنایی، متهم 40 ساله که یکی از گنده‌لات‌های شهر تهران و از اراذل و اوباش سطح یک پایتخت شناخته می‌شود با وجود داشتن یک فرزند، 15 سال است که دست به انواع جرائم می‌زند. همین رفتار او باعث شده است پیش از این 13 بار به خاطر شرارت‌ها و درگیری‌هایی که داشته به زندان برود؛ اما هر بار پس از تحمل آزاد شده و دوباره به اقدامی مشابه با جرائم قبلی خود ادامه داده است.

این شرور سابقه‌دار  پیش از این به خاطر افساد فی‌الارض تا پای اعدام رفته اما حکم اعدام او شکسته شده و پس از هفت سال حبس آزاد شده بود. او حالا بار دیگر در طرح ویژه برخورد با اراذل و اوباش دستگیر شده است. این فرد که سال‌های زیادی از عمر خود را در زندان‌های مختلف کرج و تهران سپری کرده تیرماه امسال هم به محل تمرین تیم استقلال رفت و پس از دعوا و درگیری‌ای که آنجا راه انداخت بازداشت شد و دو ماه را در زندان سپری کرد؛ اما بعد از آن با سپردن وثیقه آزاد شد.

این شرور می‌گوید سوابقش باعث خلاف‌های مکرر او می‌شود و مانع رهایی‌اش می‌شود ولی خودش می‌خواهد زندگی بی‌دردسری داشته باشد. او در آخرین جرمی که مرتکب شده و دلیل دستگیری‌اش در طرح اخیر پلیس است، چهار روز قبل شبانه قراری با افرادی که با آنها کری‌خوانی داشت گذاشت و مقابل یک جگرکی در جنوب تهران با آنها درگیر شد. این متهم صاحب مغازه را تهدید کرد و دوربین‌هایش را برد؛ اما این پایان ماجرا نبود و بعد از آن دعوا و درگیری تا خاوران ادامه پیدا کرد و باعث زخمی شدن سه نفر از افرادی شد که در درگیری دخالتی نداشتند.

سرهنگ راستی رئیس عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: این متهم که از گنده‌لات‌های تهران و اوباش معروف است در تمامی درگیری‌هایش سعی کرده ردی از خود به جا نگذارد. اما مدتی قبل به پلیس گزارش شد در یک جگرکی قمه‌کشی کرده و چند نفر را زخمی کرده و از محل گریخته است. در بررسی‌های میدانی مشخص شد پس از شرارت تمام دوربین‌ها را جمع کرده تا تصاویر موجود از درگیری را از بین ببرد و ردی به جا نگذارد اما ماموران پلیس در بررسی‌های فنی و دوربین‌های دیگر متوجه شدند درگیری را همین فرد که از اوباش معروف است شروع کرده. حتی مشخص شد چند ساعت بعد هم در همان حوالی دوباره با چند نفر درگیر شده و با قمه رجزخوانی کرده است که به همین دلیل ماموران وارد عمل شدند و او را بازداشت کردند.

این مقام انتظامی پایتخت ادامه داد: در این طرح 189 شرور در قالب 51 باند بازداشت شده‌اند که عمده جرائم متهمان تخریب اموال عمومی در محلات، چاقوکشی در قهوه‌خانه‌ها و باشگاه‌ها، مزاحمت‌های خیابانی و ارتکاب جرائم خشن بوده. در مجموع این دستگیری‌ها هم از افراد بازداشت‌شده 17 قبضه سلاح گرم و 76 قبضه سلاح سرد کشف شده است.

سرهنگ راستی در پایان گفت: در بین متهمان شرورهای سطح یکی هستند که بعضی از آنها تا قبل از این 26 بار به خاطر ارتکاب جرم به زندان رفته‌اند و افرادی هستند که در شرارت‌های خود قطع عضو و کوری چشم چند نفر را موجب شده‌اند.

 

منبع: etemadonline-634649

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد