hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > آیا اگر یک دانش‌آموز در متروی لندن هم بیهوش می‌شد شبکه‌های جیره‌خوار جرئت حمله به تاج‌وتخت انگلستان را دارند؟

آیا اگر یک دانش‌آموز در متروی لندن هم بیهوش می‌شد شبکه‌های جیره‌خوار جرئت حمله به تاج‌وتخت انگلستان را دارند؟

روزنامه جوان نوشت:‌ بیهوش شدن دختری دانش‌آموز در متروی تهران که می‌توانست در هر جای جهان، حتی قلب لندن رخ دهد، حالا به ابزاری برای حمله به ساختار کلی کشور تبدیل شده و این پرسش را مطرح کرده‌ که آیا شبکه‌های جیره‌خوار پس از وقوع اتفاق مشابه در متروی لندن جرئت حمله به تاج و تخت انگلستان را دارند؟

روزنامه جوان از پرداختن رسانه‌ها به ماجرای بیهوش شدن یک دختر دانش‌آموز در متروی تهران انتقاد کرده است.

به گزارش جوان، ناکام ماندن تلاش‌های یک ساله معاندان جمهوری اسلامی برای ایجاد آشوبی تازه در سالمرگ مهسا امینی که هزینه‌های کلانی بابت آن صرف شده‌بود، آنچنان برایشان گران تمام شده‌است که برای جبران بخش کوچکی از ناکامی‌هایشان و تحمیل کردن هزینه‌های تازه به کشور از هر ابزاری استفاده می‌کنند.

این روزنامه افزوده است: بیهوش شدن دختری دانش‌آموز در متروی تهران که می‌توانست در هر جای جهان، حتی قلب لندن رخ دهد، حالا به ابزاری برای حمله به ساختار کلی کشور تبدیل شده و این پرسش را مطرح کرده‌است که آیا شبکه‌های جیره‌خوار پس از وقوع اتفاق مشابه در متروی لندن جرئت حمله به تاج و تخت انگلستان را دارند؟ بی‌بی‌سی و ایران اینترنشنال که برای سیاه‌نمایی از رویداد‌های اجتماعی ایران و سردمداری رسانه‌های معاند در رقابت هستند و در وقوع این ماجرا تلاش وافر خود را به کار گرفته‌اند با انتشار مستمر اخبار و گزارش‌هایی که با واقعیت فاصله زیادی دارد، تلاش کنند با خلق روایتی دروغین از یک رویداد اجتماعی، اهداف خود را دنبال کنند.

 

منبع: etemadonline-634642

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد