hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (تصویر) تویوتا لندهاپر، لندکروزر در سایز کوچک به میدان می‌آید

(تصویر) تویوتا لندهاپر، لندکروزر در سایز کوچک به میدان می‌آید

تویوتا لندهاپر به عنوان نسخه کوچکتر لندکروزر در راه است. در ادامه با ویژگی‌های شاسی بلند آفرودی Toyota Land Hopper آشنا خواهیم شد.

تویوتا لندهاپر به عنوان نسخه کوچکتر لندکروزر در راه است. در ادامه با ویژگی‌های شاسی بلند آفرودی Toyota Land Hopper آشنا خواهیم شد.

به گزارش گجت نیوز، شرکت ژاپنی تویوتا مدتی قبل تصویری نامشخص از یک شاسی بلند آفرودی جمع‌وجور را منتشر کرد که نشان می‌دهد این خودروساز قصد دارد نسخه کوچک‌تری از لندکروزر سری ۲۵۰ را با نام لندهاپر تولید و روانه بازار کند.

در همین راستا اکنون خبر‌ها حاکی از آن است این خودروساز به زودی در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن از لندهاپر به عنوان نسخه کوچکتر لندکروزر پرده‌برداری خواهد کرد. در ادامه در این بخش از اخبار خودرو سایت گجت نیوز با ویژگی‌های شاسی بلند آفرودی Toyota Land Hopper آشنا خواهیم شد.

مشخصات تویوتا لندهاپر

تویوتا لندهاپر، لندکروزر در سایز کوچک به میدان می‌آید

همچنین خبر‌ها حاکی از آن است احتمالا تویوتا نسخه برقی لندهاپر را نیز در آینده روانه بازار خواهد کرد. هرچند تصویر منتشر شده مبهم بود، اما احتمالا این خودرو به برخی از ویژگی‌های طراحی لندکروزر سری ۲۵۰ مجهز خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر از این خودرو باید منتظر معرفی رسمی آن در نمایشگاه حمل و نقل ژاپن بمانیم. ضمن اینکه این خودرو از نیمه دوم سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد شد.

منبع: fararu-670540

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد