hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > نبوت پیامبر اسلام (ص) آغاز حاکمیت دین خدا بر جهان بود / نقش انقلاب اسلامی زمینه سازی در ظهور است

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا :

نبوت پیامبر اسلام (ص) آغاز حاکمیت دین خدا بر جهان بود / نقش انقلاب اسلامی زمینه سازی در ظهور است

آیت الله سعیدی گفت: بدانید اگر مسئله فلسطین حل شود مشکل ما با آمریکا و اسرائیل حل شدنی نیست زیرا رژیم صهیونیستی بدنبال ایجاد جهانی گرایی فریبکارانه است.

آیت الله سعیدی رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در همایش بصیرتی نیرو های مسلح استان گلستان گفت: بعثت نبی مکرم اسلام آغاز حاکمیت دین خداوند در دوران ماست و غدیر نیز تداوم بخش بعثت بود که طبق چارچوب خداوند متعال برای مردم بیان شد.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ، ایران اسلامی احیاگر تعالیم مکتب وحی و پرچمدار نهضت سرخ حسینی در دوران معاصر در منطقه غرب آسیا شد.

سعیدی اظهار داشت: ظهور منجی عالم بشریت یعنی جهانی سازی بعثت و غدیر در سطح دنیا اما این اتفاق تاریخی نیاز به زمینه سازی دارد و نقش کلیدی و اساسی انقلاب اسلامی زمینه سازی ظهور است.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: هنر حضرت امام خمینی (ره) برهم زدن معادلات جهانی و از بین بردن دوقطبی بلوک شرق و بلوک غرب و ایجاد دوقطبی جبهه حق و جبهه باطل بود که تا جهانیان تکلیف خود را مشخص و انتخاب کنند که یا در جبهه حق فعالیت کنند یا در جبهه باطل.

وی تصریح کرد: برادران و خواهران عزیز بدانید اگر مسئله فلسطین حل شود مشکل ما با آمریکا و اسرائیل حل شدنی نیست زیرا رژیم صهیونیستی بدنبال ایجاد جهانی گرایی فریبکارانه است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد:حوادث یکی دو سال گذشته عالم نشان از یک پیچ تاریخی در دوران ما است که پیامد های آن عالم را دست خوش تغییر خواهد کرد و اقتدار ایران اسلامی موجب شده یکی از موئلفه های تغییر قدرت جهان از غرب به شرق با حضور نظام مقدس جمهوری اسلامی باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد