hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > همیاری 50 ذی‌حساب مالی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان خبر داد؛

همیاری 50 ذی‌حساب مالی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان از حضور ۵۰ ذی‌حساب مالی به منظور اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خبر داد.

محمدعلی طالع زاری گفت: ۵۰ ذی‌حساب مالی به منظور اختصاص یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان همکاری می کنند.

 وی در تشریح این خبر گفت: طبق بند الحاقی (۳) تبصره ۹ که به تصویب نمایندگان رسید، به‌منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار شهادت و یکپارچه‌سازی حکمرانی در ترویج و همچنین بسط و گسترش مفهوم ایثار، جهاد، مقاومت و شهادت به‌عنوان سبک زندگی فاخر و مشارکت دستگاه‌ها در این امر خطیر، کلیه دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه پنج‌ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مکلف‌اند، حداقل یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را به استثناء فصول (۱) و (۶)، برای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد و ساماندهی امور ایثارگران، مطابق دستورالعمل اجرایی که توسط شورای‌عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تهیه و ابلاغ می‌گردد، هزینه نمایند.

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان افزود: 30 درصد از منابع این بند به بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص‌یافته تا به منظور توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی هزینه گردد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد