hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > امامین انقلاب اسلامی اصلی ترین منادیان وحدت امت اسلامی هستند

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا در گرگان عنوان کرد:

امامین انقلاب اسلامی اصلی ترین منادیان وحدت امت اسلامی هستند

آیت الله سعیدی ، رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا گفت: تنها انقلاب اسلامی بود که توانست بعنوان یک قدرت تهاجمی به مبانی فکری شرق و غرب هجوم ببرد تا با زیر سوال بردن مبانی غربی ، اساس تعالیم اسلام ناب محمدی را مستحکم به جهانیان نشان دهد.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا دز نشست بصیرتی طلاب و روحانیون شیعه و سنی استان گلستان گفت: دنیای اسلام در یک مقطع بسیار حساس‌ و مهمی به سر می برد که اگر علمای شیعه و سنی در جغرافیای جهان اسلام به این تحولات توجه نکنند ما نمیتونیم آن سیادت گذشته را بازیابیم.

وی افزود: بر اساس اصول دین همه ما پیرو توحید الهی هستیم و معتقد به نبوت پیامبر مکرم اسلام (ص) و روز قیامت و آیه آیه قرآن کریم بعنوان معجزه حضرت محمد (ص) هستیم و این مشترکات حتما ما را بهم پیوند می دهد و نزدیک می کند.

سعیدی اظهار داشت: اولین بحرانی که جبهه کفر و استکبار مواجه جهان اسلام کرد ، بحران هویت بود یعنی جهان اسلام خود را نشناسد و از خود غافل باشد و معادلات روز را درک نکند و این چیزی است که طی ۳ قرن گذشته دشمنان بر ما تحمیل کرده بودند.

رییس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا عنوان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ، امت اسلامی در سراسر جهان با الگوبرداری از این انقلاب الهی توانست با حدودی زیادی شخصیت خود را دوباره بشناسد و فهمید که اسلام قدرت دارد و می تواند در برابر اراده ابرقدرت ها بایستد.

این مقام مسئول اذعان داشت: قاره اروپا که امروز مسئولین از خودراضی اتحادیه اروپا از آن بعنوان باغی پر از گل و بلبل یاد می کنند مهد جنگ های قرون وسطی و جنگ جهانی اول و جنگ جهانی دوم بوده اما دولتمردان آنها بعد از جنگ جهانی دوم ، شلعه های جنگ را به غرب آسیا منتقل کردند و بیش از ۷۰ سال است ملت های منطقه ما را درگیر جنگ و درگیری کرده اند.

وی تصریح کرد: تنها انقلاب اسلامی بود که توانست بعنوان یک قدرت تهاجمی به مبانی فکری شرق و غرب هجوم ببرد تا با زیر سوال بردن مبانی غربی ، اساس تعالیم اسلام ناب محمدی را مستحکم به جهانیان نشان دهد.

سعیدی خاطرنشان کرد: بسیاری از علمای شیعه و سنی اقدامات بابرکت فراوانی برای وحدت امت اسلامی انجام دادند اما آنکس که مهر اصلی بر این مسئله زد حضرت امام خمینی (ره) بعنوان بزرگ‌ترین منادی وحدت امت اسلامی بود و بعد ایشان نیز حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه دهنده راه حضرت امام راحل (ره) هستند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد