hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > در نشستی صمیمی مسائل رسانه استان برای مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی تشریح شد

در نشستی صمیمی مسائل رسانه استان برای مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی تشریح شد

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان از برپایی نشستی صمیمی با مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد و گفت: در این نشست مسائل رسانه استان و دغدغه های فعالان این حوزه به طور مبسوط تشریح شد.

در حاشیه سفر ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی که به منظور همراهی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری یکروزه برای شرکت در آیین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین المللی نمایش های آیینی و سنتی به استان گلستان سفر کرده بود،  در فضایی صمیمی با جواد قربانی معاون فرهنگی و رسانه ای و ایرج رمضانی رییس گروه رسانه و تنی چند از اعضای خانه مطبوعات گلستان به گفت و گو نشست و مسئولان استان مسائل رسانه و دغدغه های فعالان این حوزه را برای وی تشریح کردند.

در این نشست جواد قربانی، ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و وضعیت رسانه در استان، درخواست افزایش و ارتقاء جایگاه استان در تعیین مبلغ یارانه های مطبوعات شد.

همچنین مقررر شد در فرصتی مناسب مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی نشستی با مدیران و سرپرستان مطبوعات و خانه مطبوعات  استان گلستان  در آینده ای نزدیک داشته باشد.

در بخش پایانی این نشست صمیمی، سفرایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی درباره فعالیت‌های وزارت درخصوص حمایت ازاصحاب رسانه و نیز برخی از مسائل این حوزه را تشریح و تبیین کرد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد