hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > علمی > (ویدئو) عجیب ترین کامیون هایی که در طول 127 سال گذشته ساخته شدند!

(ویدئو) عجیب ترین کامیون هایی که در طول 127 سال گذشته ساخته شدند!

در همین زمان کارل بنز نیز دست به یک انقلاب در شرکت خود زد و ون های بنز را به کامیون ارتقا داد. پس از او نیز دیگر کمپانی ها برای تولید کامیون های باری دست به کار شدند و شکل و شمایل و قدرت کامیون ها روز به روز پیشرفته تر شد.

فرادید|  گوتلیب دایملر اولین کامیون جهان را در سال 1896 ساخت. کامیونی که به یک موتور 1.06 لیتری دو سیلندر مجهز بود و قدرتی معادل 4 اسب بخار را تولید می کرد و به کمک یک تسمه به محور عقب منتقل می شد.

به گزارش فرادید، نکته جالب توجه اینجاست که اولین کامیون جهان در هر 100 کیلومتر تنها 6 لیتر سوخت مصرف می کرد و مسافتی طولانی را با کمترین سوخت طی می کرد.

دو پس از ساخت این کامیون، گوتلیب دایملر و ویلهلم مایباخ با هم همکاری کردند و همان کامیون را با تغییراتی در موتور و محور توسعه دادند.

در سال 1899 نیز نسل دوم کامیون های دایملر تولید شدند و عرضه آن ها تا سال 1903 ادامه پیدا کرد و قادر به حمل باری در حدود 1.25 تا 5 تن بود.

در همین زمان کارل بنز نیز دست به یک انقلاب در شرکت خود زد و ون های بنز را به کامیون ارتقا داد. پس از او نیز دیگر کمپانی ها برای تولید کامیون های باری دست به کار شدند و شکل و شمایل و قدرت کامیون ها روز به روز پیشرفته تر شد.

با این حال در ادامه ویدئویی از عجیب ترین کامیون هایی که در طول 127 سال اخیر تولید شده اند را مشاهده خواهید کرد.

منبع: faradeed-155261

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد