hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > عدم شرکت اصلاح طلبان در انتخابات به معنی خودکشی است

عدم شرکت اصلاح طلبان در انتخابات به معنی خودکشی است

فعال سیاسی اصولگرا درباره راه‌های پیش روی اصلاح طلبان برای سیاست ورزی گفت: عدم شرکت اصلاح طلبان در انتخابات به معنی خودکشی است؛ آنها این واقعیت را می دانند و به هیچ وجه این کار را نخواهند کرد.

انتخابات مجلس شورای اسلامی 5 ماه دیگر برگزار می شود اما هر چه زمان می گذرد اصلاح طلبان بیشتر در تصمیم گیری دچار تشتت و اختلاف می شوند.

حجت الاسلام حسین سبحانی نیا فعال سیاسی اصولگرا درباره راه‌های پیش روی اصلاح طلبان برای سیاست ورزی گفت: عدم شرکت اصلاح طلبان در انتخابات به معنی خودکشی است؛ آنها این واقعیت را می دانند و به هیچ وجه این کار را نخواهند کرد.

به گزارش نامه نیوز بخش هایی از گفت وگوی سبحانی نیا را در ادامه می خوانید:

 

  • اصلاح طلبان حتما در انتخابات اسفندماه حضور خواهند یافت، البته جمع قلیلی از اصلاح طلبان که با نظام میانه خوبی ندارند، شاید رویه دیگری را بروند اما اکثریت اصلاح طلبان به نظام معتقد هستند و در میدان رقابت سیاسی شرکت خواهند کرد.
  • اصلاح طلبان تنها یک راه برای رسیدن به پیگیری اهداف سیاسی شان دارند و آن حضور قوی در صحنه انتخابات است و باید برای نیل به آن اهداف آرای مردم را به دست آورند. کنار نشستن و صرفا انتقاد کردن به معنی حضور در کنار مردم نیست و قطع به یقین مردم این رویکرد را نخواهند پسندید.

منبع: etemadonline-634620

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد