hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > هزینه ۲۰۰ میلیاردی برای ایمنی راه‌های گلستان 

هزینه ۲۰۰ میلیاردی برای ایمنی راه‌های گلستان 

استاندار گلستان گفت: به دلیل اهمیت موضوع ایمنی و توسعه راه‌های استان در دولت سیزدهم بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایمن‌سازی و بهبود شرایط جاده‌های استان هزینه شده است. 
علی محمد زنگانه در جلسه کمیسیون اجرایی مدیریت ایمنی حمل و نقل و شورای هماهنگی ترافیک استان گلستان اظهار کرد: یکی از مشکلات استان گلستان، عقب ماندگی در حوزه زیرساختی راه‌ها است که در دولت سیزدهم بیش از 200 میلیارد تومان اعتبار برای ایمن‌سازی و بهبود شراط جاده‌های استان هزینه شده است.
استاندار گلستان تصریح کرد: یکی از معضل‌های استان گلستان مسئله نقش موتورسیکلت سواران در وقوع تصادفات است که طرح ساماندهی موتورسیکلت‌سواران در اسرع وقت اجرایی شود.
زنگانه بیان کرد: اجرای سرعت‌کاه‌ها یک راهبرد برای کاهش سرعت در جاده‌ها و شهرهای استان است که اداره‌کل راهداری و تمامی شهرداری‌های استان مکلف و موظف هستند در هر نقطه‌ای که پلیس درخواست اجرای سرعت‌کاه داشت، به سرعت احداث سرعت‌کاه را اجرا کند.
وی اضافه کرد: تمامی رانندگان با سرعت‌های بحرانی و حادثه‌ساز با نظر کارشناسی پلیس و ثبت تخلف توسط دوربین‌ها برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شوند.
استاندار گلستان بیان کرد: نصب علائم هشدار دهنده و اجرای برنامه‌های آموزش ترافیکی در راستای فرهنگ سازی در حوزه ترافیک با جدیت اجرا شود.
زنگانه تاکید کرد: بانک‌ها مکلف هستند در حوزه مسوولیت اجتماعی در مسئله ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز و دوربرگردان‌ها مشارکت کنند و هر بانک یا بیمه مکلف است یک دوربرگردان یا نقطه حادثه‌خیز را ایمن کند.
وی در خصوص کوتاهی برخی افراد در توسعه استان گلستان تاکید کرد: هیچ کوتاهی را نمی‌پذیرم و با کسانی که در توسعه استان سنگ‌اندازی کنند به شدت برخورد خواهم کرد و هر فردی که در این مسیر حرکت کند باید پاسخگو باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد