hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > پایگاه بسیج امام علی (ع) استاندارد گلستان نمونه استانی شد

پایگاه بسیج امام علی (ع) استاندارد گلستان نمونه استانی شد

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از مدیرکل استاندارد به‌عنوان فرمانده پایگاه بسیج نمونه استان تقدیر کرد.
در نشست فرماندهان پایگاه‌ها بسیج ادارت کل استان گلستان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار شد، سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا استان با اهداء لوح سپاس از سید مهدی حسینی، مدیرکل استاندارد گلستان و فرمانده پایگاه بسیج امام علی (ع) تقدیر کرد.
این مراسم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، فرمانده سپاه نینوا استان و مدیران کل و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات کل استان برگزار شد.
در متن این لوح سپاس آمده است:
برادر بسیجی جناب آقای مهندس سید مهدی حسینی
مدیر کل محترم استاندارد و فرمانده محترم پایگاه امام علی (ع)

با اهدای سلام و تحیت و با صلوات بر محمد و آل محمد انقلاب و نظام مقدس اسلامی ملت ایران مرهون بسیجیان از خود رسته و به پیوسته‌ای است که سپاه توحید را رونق بخشیده و بازوان پرتوان علی زمان در عرصه‌های گوناگونند.
 بسیجیان عاشورایی که همه هست خویش را وقف اعتلای کلمه الله نموده، فرصت خدمتگزاری را مغتنم می‌شمرند و جز رضای خدا و اجرای اوامر امام خویش به چیزی دل خوش نیستند.
اکنون در سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و همچنین حضرت امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت، ضمن ارج نهادن به معرفت و بصیرت والایتان از تلاش و زحمات مؤمنانه و دلسوزانه و خدمات مؤثر شما برادر گرانقدر در انجام مأموریت‌های جهادی و برنامه‌های سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان گلستان متواضعانه سپاسگزاری مینمایم و شیرینی و خوشبختی دائم دنیوی و اخروی جمع خانواده شما را در ذیل عنایات حضرت امام عصر (عج) و در رکاب حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) از خدای متعال مسئلت دارم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد