hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

برگزاری انتخابات باشکوه وظیفه همگانی است

استاندار گلستان گفت: مجریان و کارکنان ستاد انتخابات از مواضع تهمت دوری کرده و از اظهار نظر های شخصی درخصوص افراد بپرهیزند.
علی محمد زنگانه استاندار گلستان در نشست مشترک ستاد انتخابات و هیئت بازرسی استان اظهار کرد: بر اساس آمار پیش ثبت نام‌ها نشان می‌دهد در این دوره رقابت انتخاباتی پرشورتر و بیشتر از دوره‌های گذشته است.
وی ادامه داد: انتخاباتی سالم، پرشور، با مشارکت حداکثری و امنیت کامل که همان 4 مولفه مورد تاکید مقام معظم رهبری است در کارگروه ویژه رسام(رقابت، سلامت، امنیت، مشارکت) استان در حال پیگیری است.
وی افزود: با 2 برابر شدن مشارکت پیش ثبت نام در استان طلیعه های خوبی را در آغاز انتخابات مشاهده می‌کنیم که نشان از حضور حداکثری به ویژه خواص جامعه است.
زنگانه تاکید کرد: مجریان و کارکنان ستاد انتخابات از مواضع تهمت دوری کرده و از اظهار نظر های شخصی درخصوص افراد بپرهیزند.
استاندار گلستان ادامه داد: تکرار مداوم در مطالعه قانون انتخابات باعث افزایش اشراف در آن حوزه شده و می‌تواند از بروز برخی تخلفات آن پیشگیری کرد.
وی همچنین به اصلاح برخی دستورالعمل ها و قوانین انتخاباتی اشاره و تصریح کرد: امسال بدلیل اهمیت اجرای شفاف و باشکوه انتخابات علاوه بر ستاد اصلی انتخابات ستاد امنیت نیز تشکیل که به موجب آن یکی از مولفه های مورد تاکید رهبر انقلاب بصورت ویژه اجرا و بررسی می شود.
زنگانه تاکید کرد: گلستان بعنوان نماد وحدت در کشور با استفاده از ظرفیت معتمدان همه اقوام در اجرای هرچه باشکوه تر انتخابات نیز پیش قدم بوده و چهره وحدت را در ایرانی سربلند به نمایش خواهد گذاشت.
استاندار گلستان با اشاره به اینکه ظرفیت جوانان بی‌همتا است و از این ظرفیت عظیم در راستای برگزاری هرچه بهتر انتخابات استفاده شود، متذکر شد: برگزاری باشکوه انتخابات وظیفه همگانی است و همه ما باید تلاش کنیم تا این رویداد مهم و حساس به بهترین نحو برگزار شود.
 


 

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد