hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > توجه ویژه رمدی به موسیقی الن ویک 2

توجه ویژه رمدی به موسیقی الن ویک 2

کارگردان بازی Alan Wake 2 از موسیقی‌های این اثر سخن گفت و آن را سطح بالا به شمار آورد.

شرکت رمدی در آثار خود سابقه خوبی در موسیقی و طراحی صدا دارد و طبیعی است انتظارات از Alan Wake 2 در این بخش بالا باشد. اکنون بنابر ادعای سازندگان، این دنباله ترسناک بقا بازیکنان را ناامید نخواهد کرد. کایل رولی، کارگردان این بازی در مصاحبه با Mp1st در جواب سوالی که می‌پرسید رمدی در الن ویک ۲ در مقایسه با نسخه اول چگونه به سراغ موسیقی رفته، گفت هدف اصلی این تیم سازنده ایجاد یک پاسخ عاطفی ازطریق موسیقی است. با اینکه او جزئیات زیادی به اشتراک نگذاشت، اما بیان کرد موسیقی این بازی در سطح بالاتری قرار دارد.

رولی گفت: «فکر می‌کنم بین آثار رمدی موسیقی همواره اهمیت داشته است. در الن ویک ۱ ما سکانس‌های پایان اپیزود داشتیم که در آن موسیقی لایسنس شده موجود بود. در کوآنتوم بریک هم همین‌گونه بود. در کنترل ما Ashtray Maze را داشتیم و تلاش کردیم از موسیقی در روش‌های جالبی غیر از موجودیت محض خودش استفاده کنیم. ما سعی می‌کنیم پاسخ عاطفی بسازیم و این اتفاق در Alan Wake 2 هم رخ خواهد داد. خیلی در مورد بخش موسیقی این بازی صحبت نمی‌کنیم؛ اما موارد جذابی وجود دارند. می‌توانم بگویم آن را به سطح بالاتری برده‌ایم».

بازی Alan Wake 2 در روز ۵ آبان (۲۷ اکتبر) روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: zoomg-364026

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد