hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > گسترش زیرساخت در شهر باید متناسب با نیاز شهروندان باشد

رئیس کمیسیون عمران شورای شیراز:

گسترش زیرساخت در شهر باید متناسب با نیاز شهروندان باشد

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شیراز با اشاره به تداوم تلاشها برای توسعه زیرساخت ها در این کلانشهر، تاکید کرد که گسترش این زیرساخت ها باید متناسب با نیاز شهروندان و در مسیر رفع مشکلات و کاستی ها باشد.

رضا محمدیان در بازدید از پروژه قائم- رحمت- احمدی با تشریح جزییات این پروژه گفت: این تقاطع خیابان احمدی جنوبی را به کمربندی متصل کرده و نقش ارزنده در دسترسی به حرم مطهر شاهچراغ (ع) و تسهیل عبور و مرور ایمن شهروندان دارد. 
 
وی از این پروژه به عنوان یکی از طرح های فاخر شورا و شهرداری شیراز یاد و خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش های سازمان عمران شهرداری شیراز این پروژه تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری برسد. 
 
در ادامه این بازدید، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز نیز ضمن یادآوری اینکه تلاش مضاعفی برای پیشبرد پروژه براساس زمانبندی انجام شده است، به تشریح جزئیات این پروژه پرداخت.

علی حسین عباسی با اشاره به اینکه تقاطع قائم-رحمت-احمدی دارای ۲ عرشه مجزا هرکدام به طول ۲۲۷ متر و عرض ۱۱.۵ متر است، پیش بینی مسیر عبور عابر و دوچرخه سواران را یادآور شد و گفت: سیستم سازه ای عرشه پل از نوع دال مجوف درجا ریز در طرفین بلور رحمت و عرشه با تیرهای پیش ساخته بتنی پیش تنیده روی بلوار رحمت است و ۷۲ شمع و ۴۸ ستون در آن اجرا می شود. 
 
عباسی پروژه قائم- رحمت- احمدی را بر مدار سازندگی ارزیابی و خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰۰ متر مکعب بتن ریزی و بیش از ۳۲۶ هزار کیلوگرم آرماتوربندی انجام شده است. 
 
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز در بخش پایانی سخنانش خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمات رسان برای جابجایی تاسیسات و پیشرفت پروژه شد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد