hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > ۲ تن از فرزندان معاون اول قوه قضاییه دستگیر شدند

۲ تن از فرزندان معاون اول قوه قضاییه دستگیر شدند

خبرگزاری تسنیم از بازداشت دو فرزند حجت‌الاسلام مصدق معاون اول قوه قضاییه به اتهام عضویت در شبکه قاچاق و پولشویی خبرداد.

۲ فرزند معاون اول قوه قضائیه در جریان رسیدگی به یک پرونده دستگیر شدند.

به گزارش تسنیم، اخیراً مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود بازداشت ۲ تن از فرزندان یکی از مقامات قوه قضاییه را تایید کرد. خبری که هم اطلاع‌رسانی درباره آن و هم اصل اقدام نشان از برخورد بدون مجامله و تعارف قوه با اقدامات خلاف قانون نزدیکان مقامات داشت.

اخبار رسیده به خبرنگار تسنیم درباره جزییات این مساله حاکی است که این دو فرد بازداشت شده، فرزندان حجت‌الاسلام مصدقی معاون اول قوه قضاییه هستند.

ماجرا از این قرار است که از حدود ۸ ماه پیش پرونده فردی به نام «ر» به اتهام پولشویی، قاچاق و برخی تخلفات دیگر در دستور کار قوه قضاییه قرار می‌گیرد.

اژه‌ای این پرونده را به دلیل برخی موارد آن به حفاظت قوه قضاییه و اطلاعات سپاه ارجاع می‌دهد و تاکید می‌کند که بدون هیچ ملاحظه‌ای همه‌ی موارد بررسی شود.

در این بررسی‌ها مشخص می‌شود که فردی به نام «ح» که سال‌ها پیش به عنوان قاضی سابق قوه قضاییه کنار گذاشته شده بود، شبکه‌ای را تشکیل داده بود و به واسطه برخی ارتباطاتش توانسته بود به «ر» در تخلفاتش کمک می‌کرد.

با پیگیری ضابطان قوه قضاییه «ح» نیز بازداشت و در این حین مشخص می‌شود که ۲ تن از فرزندان معاون اول قوه قضاییه نیز در این شبکه حضور داشته‌اند.

منبع: fararu-669630

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد