hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > بازدید خبرنگاران از آسایشگاه قم به مناسبت روز سالمند

بازدید خبرنگاران از آسایشگاه قم به مناسبت روز سالمند

تعدادی از خبرنگاران استان قم به مناسبت روز سالمند با حضور در آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب قم با پخش شیرینی و پذیرایی به عیادت پدران این مرکز رفتند.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،به مناسبت هفته سالمند و ایام میلاد نبی مکرم اسلام ، شماری از خبرنگاران استان قم با تهیه شیرینی و شکلات با حضور در آسایشگاه سالمندان انوار آفتاب به دیدار پدران ساکن در این آسایشگاه رفتند.



 
بنا به گفته مجید فرج الهی کارشناس فنی سالمندان این آسایشگاه یکی از قدیمی‌ترین و بزرگترین مراکز نگهداری و توانبخشی شبانه‌روزی کشور است که با کمک مردم نیکوکار اداره می‌شود ودر حال حاضر پذیرای بیش از 420 نفر از سالمندان و معلولین ذهنی می‌باشد که نیمی از سالمندان و حدود 25 درصد معلولین مقیم در این مرکز مجهول‌الهویه و بی‌‌سرپرست هستند.



 
وی افزود:تمام نیازهای سالمندان که شامل خوراک، پوشاک، مواد شوینده و بهداشتی، دارو، درمان، نیازهای‌ عمرانی و...  به همت خیرین تامین می‌ شود و در این راستا خدا را شاکریم که توانستیم با کمک خیرین گرامی از سال 1400 تغییرات مثبت و متعددی را در آسایشگاه شروع کنیم و اکنون در نیمه راه هستیم. امیدواریم با کمک نیکوکاران وخیرین به همت اصحاب رسانه بتوانیم آسایشگاه قم را به یک آسایشگاه نمونه در کشور تبدیل کنیم.


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد