hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > کرسپو:اطمینان دارم پرسپولیس را می بریم

کرسپو:اطمینان دارم پرسپولیس را می بریم

کرسپو: پرسپولیس بسیار خطرناک است | برای قهرمانی تلاش می‌کنیم

سرمربی آرژانتینی الدحیل بازی برابر پرسپولیس را سخت توصیف کرد با این حال گفت که تیمش برای سه امتیاز به میدان می‌رود.
به گزارش همشهری آنلاین، الدحیل در بازی دوم خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. هرنان کرسپو،‌سرمربی الدحیل در نشست خبری قبل از بازی گفت: اطمینان دارم که می‌توانیم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم. چیزی نسبت به قبل تغییر نکرده و با قدرت و تلاش و حرفه‌ای‌گری کار کرده‌ایم تا بتوانیم در این رقابت مهم خود را نشان دهیم. برابر تیم بسیار خطرناکی بازی داریم که عناصر شاخصی دارد. به دنبال پیروزی و کسب امتیاز هستیم.

او ادامه داد: خوشحالیم که کوتینیو را جذب کردیم. با وجود آنکه او تنها یک ساعت برای ما بازی کرد اما یک پنالتی گرفت و یک گل زد. او می‌تواند با مهارت و توانایی‌هایی که دارد به ما کمک کند. از ابتدای فصل در استفاده از بازیکنان خارجی خود به مشکل برخوردیم به طوری که دیالو را نداریم و در بازی قبلی هم اولونگا نبود. خوشبختانه بازیکنانی داریم که می‌توانند هر جای خالی را در تیم پر کنند.

کرسپو گفت: در هر رقابتی که به میدان می‌رویم برای قهرمانی می‌جنگیدم. سال قبل برای نخستین بار به نیمه نهایی صعود کردیم اما این کافی نیست و باید برای قهرمانی تلاش کنیم. می‌دانیم که در گروه سختی قرار داریم. نهایت تلاش خود را برای کسب پیروزی و صعود به دور بعد به کار می‌گیریم.

 

منبع: khanefootball-48285

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد