hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > شاید بازی Borderlands 4 زودتر از انتظارات منتشر شود

شاید بازی Borderlands 4 زودتر از انتظارات منتشر شود

شاید بازی Borderlands 4 زودتر از آن زمانی‌که انتظار می‌رفت، در دسترس بازیکنان قرار بگیرد.

ممکن است آنقدرها که تصور می‌شد، با زمان عرضه بازی Borderlands 4 فاصله نداشته باشیم. قبلا بوردرلندز ۲ در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود و نسخه سوم طی سال ۲۰۱۹ از راه رسید. ۷ سال فاصله زمانی بین این دو نسخه وجود داشت. اما در این بین شاهد آثار دیگری مثل Borderlands Legends برای iOS، اسپین-آف Borderlands: The Pre-Sequel توسط توکی استرالیا و Borderlands: The Handsome Collection بودیم که طبیعتا ساخت هرکدام از آن‌ها به زمان و منابع کافی نیاز داشت.

اکنون چهار سال از عرضه بوردرلندز ۳ گذشت. اگر همه‌چیز طبق الگوی قبلی پیش می‌رفت، نسخه چهارم سه سال بعد و طی سال ۲۰۲۶ میلادی عرضه خواهد شد. اما احتمال دارد این زمان کوتاه‌تر از انتظارات باشد. نیکولاس رودووسکی، یک توسعه‌دهنده است که طبق اطلاعات صفحه‌ی او در لینکدین، از نوامبر ۲۰۲۱ تا آوریل ۲۰۲۳ روی Borderlands 4 کار می‌کرد. پس این بازی حداقل از نوامبر ۲۰۲۱ در حال ساخت بوده است. معمولا توسعه آثار AAA سه تا پنج سال طول می‌کشد. در نتیجه شاید خیلی با انتشار بازی مدنظر فاصله نداشته باشیم.

البته این صحبت‌ها همه حدس‌وگمان هستند و تا زمان معرفی رسمی باید منتظر بمانیم. مشخص نیست حالا که گیرباکس تحت مالکیت گروه امبریسر قرار دارد، آینده سری نام‌برده به کجا کشیده خواهد شد. زیرا حقوق سری Borderlands در اختیار شرکت توکی است. اما باتوجه‌به محبوبیت این سری، به احتمال زیاد شاهد ساخت نسخه‌های جدید آن خواهیم بود.

منبع: zoomg-364004

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد