hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > ورزشی > بیانی:خطیر یا نکونام هیچکدام آشتی را تایید نکرده اند

بیانی:خطیر یا نکونام هیچکدام آشتی را تایید نکرده اند

بیانی: مشکل استقلال باید در خانواده فوتبال حل شود نه در خانه کُشتی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مشکل این تیم باید درون خانواده فوتبال حل شود.
شاهرخ بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد دیدار و آشتی کنان جواد نکونام و علی خطیر در خانه کشتی، اظهار داشت: اتفاق خاصی نیفتاده است. هردو برای بازدید از خانه کشتی و حضور بر سر مزار شهدا رفتند. هنوز هیچکدام اینطور که گفته می‌شود آشتی کرده‌اند را تایید نکرده، آیا خطیر یا نکونام خودشان اعلام کردند که مشکلشان حل شده است؟
وی افزود: تازه قرار است امروز به همراه علی جباری، حسن روشن، نصرالله عبداللهی و ایمان عالمی برویم با خطیر و نکونام صحبت کنیم. چرا آشتی کنان استقلال باید در خانه کشتی باشد؟ ضمن اینکه این دو نفر با هم قهر نیستند. فقط اختلاف نظر فوتبالی دارند. صحبت کردن با نتیجه گرفتن خیلی فرق دارد. جواد و خطیر را دعوت کردند ولی آیا نتیجه‌ای داشته؟ اصلا جلسه‌ای نبوده است. البته دوستان در فدراسیون کشتی هم خواستند این مشکل را حل کنند اما این مشکل باید در خانواده فوتبال حل شود نه در خانه کشتی! بحث آشتی نیست. این اختلاف باید برطرف شود. خوب نیست که در تیم بزرگ استقلال سرمربی این طرف باشد و مدیرعامل آن طرف، کجای دنیا اینطور است؟

پیشکسوت استقلال در مورد اینکه آیا امروز قرار است موسپیدکرده‌های این تیم برای رفع مشکل وساطت کنند، گفت: بحث وساطت نیست. مشکل استقلال پول است. مدیرانی که آمده‌اند باید مشکل استقلال را حل کنند. الان مشکل این است که بازیکنان پولی نگرفته‌اند. برای تیم پرافتخار استقلال زشت است پول نداشته باشد. هنوز بخش زیادی از مطالبات سال قبلشان مانده است. تیمداری اینطور نیست. به زودی هم بازی‌ها شروع می‌شوند و وقتی بازیکنان روحیه نداشته باشند چگونه انتظار داشته باشیم در زمین نتیجه بگیرند؟

بیانی تصریح کرد: با اینحال دمشان گرم که تا همینجا هم با قدرت ایستاده‌اند و کار می‌کنند. الان مثل دوران قدیم نیست. پول بازیکن را ندهند شکایت می‌کند و چند برابرش را هم می‌گیرد. دیدیم که سیلوا شکایت کرده و باید پولش را کامل بدهند. اگر ندهند جریمه می‌خورد و ممکن است مثل پرونده استراماچونی شود. پرسپولیس این مشکلات را ندارد چون آن‌ها راحت پولشان را می‌گیرند. 

وی در مورد حضور جمعی از پیشکوستان در تمرین استقلال، عنوان کرد: جمعه رفتیم بازیکنان و نکونام را دیدیم. به آن‌ها گفتیم باید تحمل کنید. برای استقلال، تمرین نکردن قشنگ نیست و خودتان عقب می‌افتید. فوتبالیست باید تمرین کند. حالا این مشکلات  وجود دارد و دمتان گرم که تحمل کردید. از این به بعد هم تحمل کنید تا مشکلات حل شوند. بازیکنان باید به این پیراهن افتخار کنند. تیم بزرگ، مشکلاتش هم بزرگ است.

 

منبع: khanefootball-48282

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد