hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اقتصادی > معرفی دبیرستان های تورنتو کانادا

معرفی دبیرستان های تورنتو کانادا

آیا بهترین دبیرستان های تورنتو را می‌شناسید؟ این سوالی است که در ذهن متقاضیان مهاجرت تحصیلی به کانادا وجود دارد که در ادامه پاسخ مناسبی برای آن ارائه خواهیم داد. سیستم تحصیلی کانادا منطبق بر استانداردهای جهانی است؛ ازاین‌رو بسیاری از افراد متقاضی ادامه تحصیل در این مراکز آموزشی هستند تا در آینده فرصت‌های شغلی بهتری در اختیار داشته باشند. داشتن مدرک تحصیلی از دانشگاه‌های تورنتو کانادا در سطح بین‌المللی به رسمیت شناخته شده است؛ بنابراین فرصت‌های کاری و تحصیلی ایده‌آلی را در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌دهند. چند دقیقه از وقتتان را به مطالعه‌ای مقاله و شناخت لیست دبیرستان های تورنتو کانادا اختصاص دهید.

 

سینت مایکل؛ یکی از بهترین دبیرستان های تورنتو برای دانش‌آموزان بین‌المللی

اگر به‌دنبال مدرسه‌ای شبانه‌روزی برای فرزند پسر خود هستید، مدرسه سینت مایکل یکی از بهترین مراکز آموزشی در تورنتو کانادا به شمار می‌رود. این مدرسه علاوه‌بر پذیرش دانش‌آموزان دبیرستانی، برای مقاطع تحصیلی پایین‌تر نیز دانش‌آموزان بین المللی را پذیرش می‌کند.

مرکز آموزشی سینت مایکل تحت نظارت مدرسه کاتولیک موسیقی مقدس یا PISM اداره می‌شود؛ بنابراین همانطور که از اسم این مدرسه مشخص است برای افراد علاقه‌مند به موسیقی گزینه مناسبی برای ادامه تحصیل به شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط تحصیل در این مدرسه، سیاست‌های سخت‌گیرانه این مدرسه به سایت رسمی smcs.on.ca مراجعه کنید.

سینت مایکل یکی از مراکز آموزشی خصوصی در کانادا است؛ بنابراین تحصیل در این دانشگاه با شهریه نسبتا بالایی همراه خواهد بود. ازاین‌رو احتمالا هزینه دریافت ویزا افزایش می‌یابد. برای کاهش هزینه ویزای تحصیلی کانادا از مدارس دولتی مثل آکادمی کارتینال کارتر به‌عنوان مدرسه‌ای دولتی پذیرش بگیرید. شرایط تحصیل در این مدرسه را در ادامه متن شرح خواهیم داد.

آکادمی آموزشی بلیث؛ مدرسه‌ای مشهور به کلاس‌هایی با تعداد نفرات کم

آکادمی بلیث یا blyth یکی از مراکز آموزشی تورنتو است که کلاس‌های آموزشی با تعداد دانش‌آموزان کم دارد. تعداد کم دانش‌آموزان باعث ایجاد رویکردی فردی در آموزش شده است؛ بنابراین زمان بیشتری در اختیار هر دانش‌آموز قرار می‌گیرد تا تعامل بیشتری با معلم‌ها داشته باشد.

سال تحصیلی در این مدرسه به چهار قسمت تقسیم می‌شود؛ در نتیجه دانش‌آموز متقاضی تحصیل در کانادا اجازه ورود در ۴ زمان مختلف به این مرکز آموزشی را دارد. از آنجایی‌که مدت زمان صدور ویزای دانش آموزی کانادا ممکن است ۲ تا ۶ ماه طول بکشد، در هر زمانی که ویزا صادر شد امکان ثبت‌نام در این مدرسه وجود دارد؛ به بیانی دیگر نیازی به صبر کردن برای سال تحصیلی جدید نیست.

زبان آموزشی در مدرسه آموزشی بلیث انگلیسی است و برای دانش‌آموزان ۱۱ تا ۱۸ سال امکان اخذ پذیرش را دارند. شهریه تحصیل در این مدرسه در ترم تحصیلی ۲۰۲۳-۲۴ تقریبا ۲۴۰۰۰ دلار است.

مدرسه ادیسون Addison School؛ یکی از بهترین مدارس خصوصی در تورنتو

اگر به‌دنبال مدرسه‌ای خصوصی با سطح کیفی آموزش بالاتر از سایر مراکز آموزشی تورنتو هستید، مرکز آموزشی ادیسون انتخاب مناسبی است. آموزش در مدرسه ادیسون تورنتو فقط به زبان انگلیسی انجام می‌شود. این مدرسه شرایط پذیرش دانش‌آموزان ۱۳ تا ۱۸ سال را فراهم می‌کند؛ بنابراین متقاضیان شرکت در دوره‌‌های راهنمایی و دبیرستان می‌توانند برای ورود به این مدرسه اقدام کنند. هزینه شهریه در سال ۲۰۲۳-۲۴ برای یک سال تحصیلی ۱۸۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ تعیین شده است.

آمریکا یکی دیگر از کشورهای انگلیسی زبان است که سیستم آموزشی استاندارد و کارآمدی دارد؛ بنابراین بسیاری از متقاضیان تحصیل در کشورهای خارجی میان تحصیل در آمریکا یا کانادا تردید دارند. یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب مقصد مهاجرت تحصیلی شهریه دانشگاه یا مدرسه است. شهریه مدرسه‌های خصوصی کانادا بین ۲۰۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ هزار دلار در سال ۲۰۲۲ تغییر می‌کند؛ درحالی‌که هزینه تحصیل در مراکز آموزشی آمریکا تا ۶۰۰۰۰ لار در سال ۲۰۲۲ تخمین زده شده است.

کالج روسیو لیک؛ مدرسه‌ای شبانه‌روزی و مخصوص پسران در تورنتو

کالج روسیو لیک یا russia lake یک مدرسه شبانه‌روزی خصوصی در لیست دبیرستان های تورنتو است که در سواحل دریاچه روسیو استان تورنتو واقع شده است. این مدرسه فضای سبز و جانورشناسی گسترده‌ای برای گردش علمی دانش‌اموزان فراهم می‌کند. تنوع فعالیت‌های تفریحی و فوق برنامه مدرسه شبانه‌روزی روسیو لیک بالا است؛ این فعالیت‌ها شامل اجرای موسیقی، نمایش و عکاسی می‌شوند.

تقریبا ۴۰ درصد دانش‌آموزان این مدرسه را مهاجران تشکیل می‌دهند؛ بنابراین فقط از زبان انگلیسی برای تعامل بهتر معلم و دانش‌آموز استفاده می‌کنند. سطح علمی مدرسه روسیو لیک در سطح مطلوبی قرار دارد؛ تقریبا ۹۰ درصد فارغ‌التحصیلان این مدرس در هر سال از دانشگاه‌های برتر دنیا پذیرش می‌گیرند.

222222

کاردینال کارتر آکادمی؛ مدرسه‌ای دولتی در تورنتو کانادا

کاردینال کارتر آکادمی یا cardinal carter academy for the arts یکی از مراکز دولتی شناخته‌شده تورنتو است. این مدرسه در منطقه نورث یورک تورنتو و در لیست برترین مدرسه‌های این استان قرار دارد. مسئولین مرکز آموزشی کاردینا کارتر آکادمی، وسواس بالایی در هنگام پذیرش به خرج می‌دهند؛ بنابراین اخذ پذیرش از این مدرسه ممکن است کمی دشوار باشد؛ بااین‌حال داشتن رزومه خوب باعث افزایش شانس اخذ پذیرش می‌شود.

یکی از مزیت‌های ثبت‌نام در این مدرسه نداشتن ددلاین مشخص در طول سال است. برای ورود به این مدرسه و تحصیل در یکی از بهترین مراکز آموزشی مهاجرپذیر کانادا نیازی به اقدام در تاریخ مشخصی نیست. برای کسب اطلاعات بیشتر از فرایند پذیرش به سایت رسمی مدرسه کاردینال کارتر آکادمی tcdsb.org مراجعه کنید.

تماس با ویزاموندیال؛ بهترین راهکار برای مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال به کانادا

بهترین مراکز آموزشی در تورنتو کانادا کدام هستند؟ در این مقاله ۵ مدرسه برتر خصوصی و دولتی تورنتو را معرفی کردیم. متقاضیان مهاجرت تحصیلی زیر ۱۸ سال به کانادا می‌توانند باتوجه‌به بودجه هر یک از این مراکز را انتخاب کنند. معمولا فقط از زبان انگلیسی در مدرسه‌های بین‌المللی کانادا استفاده می‌شود؛ بااین‌حال بعضی مراکز دولتی از زبان فرانسوی نیز استفاده می‌کنند.

زبان تدریس، شهریه، زمان ثبت‌نام، نحوه مصاحبه و مدارک اخذ پذیرش در سایت‌های رسمی دبیرستان های کانادا تورنتو درج شده است. بااین‌حال برای کسب اطلاعات از نحوه مهاجرت تحصیلی، فاکتورهای مهم در انتخاب مدرسه مقصد و انجام فرایند ثبت‌نام با افراد متخصص مشورت کنید. مشاورین متخصص موسسه مهاجرتی ویزاموندیال راهنمای مناسبی در مسیر انتخاب بهترین مقصد و اخذ ویزای تحصیلی خواهند بود. برای تماس با این موسسه از پل‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت استفاده کنید.

 

منبع: sharghdaily-898949

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد