hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > تخصیص ردیف‌های استخدامی آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان تناسبی با نیاز ندارد

تخصیص ردیف‌های استخدامی آموزش و پرورش در سیستان و بلوچستان تناسبی با نیاز ندارد

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: یکی از چالش‌های مهم در این استان تامین نیروی انسانی مورد نیاز است که با توجه به رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی، متاسفانه تخصیص ردیف‌های استخدامی تناسبی با نیاز ندارد.

به گزارش رویداد ایران حسن بروشکی گفت: یکی از چالش‌های مهم در این استان تامین نیروی انسانی مورد نیاز است که با توجه به رشد فزاینده جمعیت دانش آموزی، متاسفانه تخصیص ردیف‌های استخدامی تناسبی با نیاز ندارد.

بروشکی بیان داشت: برای نگهداشت نیروی انسانی و ایجاد انگیزه برای همکاران فرهنگی، لازم است مولفه‌ها و راهکارهایی تعریف و عملیاتی گردد و از این حیث نگرانی ها کاهش یابد.

وی خاطرنشان کرد: موضوع بومی گزینی و جذب نیروی های بومی در استخدامی حوزه های مختلف نیز مطالبه ای است که به جدّ بدنبال آن هستیم و از مبادی مختلفی پیگیری کرده و خواهیم کرد.

بروشکی گفت: برای ارتقاء نرخ پوشش تحصیلی دانش آموزان، توسعه و تقویت طرح روستا مرکزی و مدارس شبانه‌روزی و تامین اعتبارات آن بسیار ضروری است.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان اظهار کرد: قدردان حمایت ها، همراهی ها و نگاه بلند و پر از عاطفه خیرین نیک اندیش هستیم و امید آن داریم که در حوزه مدرسه یاری نیز کمک یار مجموعه تعلیم و تربیت استان باشند.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد