hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > فارس آماده میزبانی از رئیس جمهور

فارس آماده میزبانی از رئیس جمهور

استان فارس طی روزهای ابتدایی دهه سوم مهر، قرار است برای دومین بار میزبان رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت باشد.
استاندار فارس با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از مصوبات سفر اول هیئت دولت به این استان، اجرایی شده و بعضا آماده افتتاح است، نزدیک شدن به ایام سفر دوم رئیس جمهور به فارس را تایید کرد.
محمدهادی ایمانیه که در جمع شماری از فرمانداران و بخشداران فارس سخن می گفت، از همه خواست که مقدمات استقبال مناسب و در شان این استان از رئیس و اعضای هیئت دولت را فراهم کنند.
ایمانیه با یادآوری اینکه به استناد دفتر ریاست جمهوری 85 درصد مصوبات سفر اول دکتر ابراهیم رئیسی و هیئت دولت به فارس اجرایی شده است، گفت: برای سفر دوم نیز یک سری مصوبات داریم که در جلسه امروز نمایندگان استان با معاون اجرایی رئیس جمهور قطعی خواهد شد.
استاندار فارس گفت: فرمانداران می توانند این موارد را برای ایجاد امید در شهرستان‌ها و دستاوردهای سفر آتی رئیس جمهور به نحوه شایسته اطلاع رسانی کنند.
ایمانیه همچنین از فرمانداران و بخشداران خواست شرایط و امکانات را به گونه‌ای فراهم کنند که در جریان سفر نظم و انضباط به شکل مطلوب حاکم باشد به گونه‌ای که مردم دچار زحمت نشوند.
وی، همچنین خواستار فراهم کردن شرایط برای بهره برداری مطلوب از پروژه های آماده افتتاح رسمی همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات دولت در شهرستان های استان شد. 
فرمانداران صنایع تبدیلی را جدی بگیرند 
استاندار فارس، همچنین با اشاره به جایگاه فارس در زمینه تولید محصولات زراعی و باغی گفت: با توجه به این جایگاه، فرمانداران باید از ایجاد صنایع تبدیلی به عنوان یک کار سرمایه گذاری حمایت کنند.
ایمانیه افزود: شایسته و مطلوب نیست که 30 درصد محصولات باغی و کشاورزی استان تبدیل به ضایعات شود.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد