hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > فارس > اجرای 371 هزارمترمربع آسفالت در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز خبر داد:

اجرای 371 هزارمترمربع آسفالت در شیراز

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی این کلانشهر از ۱۶ مردادماه آغازشده است، یادآور شد که با گذشت 8 هفته از شروع این طرح، بیش از 371 هزار مترمربع از معابر مختلف آسفالت شده است.
رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر کلانشهر شیراز گفت: یازدهمین گام از جهش عمرانی در این کلان‌شهر از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه امسال شروع شده و قرار است طی یک برنامه دوساله و با اعتباری بالغ‌بر یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، حدود ۶ میلیون مترمربع آسفالت عملیاتی شود. 
 
سخنگوی شهرداری شیراز با یادآوری اینکه هشتمین هفته از این طرح را پشت سرگذاشتیم، اضافه کرد: در هفته گذشته، ۳۴هزار و ۸۳۲ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴هزار و ۳۵۳ تُن آسفالت شده است. 
 
او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که لکه‌گیری، تراش و ترمیم، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده و خاکی، پرداخت. 
 
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه تراش و ترمیم آسفالت در کمربندی توسط سازمان عمران شهرداری انجام‌شده است، گفت: لکه‌گیری در سطوح مناطق ۱، ۲ و ۵ انجام شده است.
او گفت: روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی درفرعی های خیابان محمدیان فر و اطراف میدان سفر و خیابان سفر در منطقه ۳، فرعی های خیابان عابدی در منطقه ۴ ، فرعی‌های کوچه ۷ شهید کُبار در منطقه ۶ ، بلوار سعادت در منطقه ۷ ، فرعی های خیابان مشکل گشا در منطقه ۹ و فرعی های خیابان پودنک در منطقه ۱۱ انجام‌ شده است.
 
جاویدی خاطرنشان کرد: روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده و خاکی در معابر شهرک فضای سبز منطقه ۷ و فرعی های ستایش در منطقه ۱۰ و پروژه های عمرانی معاونت فنی و عمرانی طی هفته گذشته انجام‌شده است. 
 
سخنگوی شهرداری شیراز گفت: طی ۸ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، ۳۷۱هزار ۴۱۲ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۴۶هزار و ۴۵۷ تُن آسفالت انجام‌گرفته است.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد