hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > بیش از ۱۸هزار و 500 تماس تلفنی اتفاقات در سامانه 122 شركت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

بیش از ۱۸هزار و 500 تماس تلفنی اتفاقات در سامانه 122 شركت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۱۸۵۰۰ تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون خبر داد .

 ابوالفضل رحیمی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ، بیش از  ۱۸۵۰۰  تماس تلفنی ثبت شده اتفاقات در سامانه 122 انجام شده است که از این مقدار  ۹۹۴۰ مورد در حوزه شهری و ۱۶۰۵ مورد در روستاها و  بیش از ۶۷۰۰ مورد در سایر حوزه های دیگر و ۲۱۵ مورد در بخش فاضلاب  ثبت و رسیدگی شده است.                 

سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان گلستان  تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با 60 درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته اند و تعداد ۶۷۰۰ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و  ۱۸۹۰ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که 70 درصد تماس ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است . 

رحیمی در ادامه به تبیین نوع گزارش های دریافتی از مشترکین پرداخت و گفت: شکستگی لوله های اصلی و انشعابات ، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور  بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.

این مقام مسئول در خصوص حوادث در بخش فاضلاب گفت : شهرهای استان با  ۲۱۵ مورد  حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است‌.

رحیمی در پایان اظهار داشت : مشترکین محترم استان هرگونه نقص در ارائه خدمات ، خرابی شبکه و انشعابات آب و فاضلاب و نظرات و پیشنهادات خود از طریق سامانه 122 به این شرکت اطلاع دهند .


امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد