hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > سیاسی > حضور اعضای کمیسیون تلفیق به سبک مجلس انقلابی!

حضور اعضای کمیسیون تلفیق به سبک مجلس انقلابی!

رئیس مجلس از نمایندگانی که در جلسات کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه شرکت نمی کنند، انتقاد کرد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پایان جلسه علنی نوبت عصر امروز گفت: بررسی‌ها نشان می دهد که نیمی از نمایندگان عضو تلفیق از ابتدای آغاز بررسی برنامه هفتم در جلسات کمیسیون تلفیق شرکت نکرده اند که حتی به چند جلسه متوالی هم می‌رسد.

به گزارش خبرآنلاین، وی تاکید کرد: لیست افرادی که در جلسات کمیسیون تلفیق حاضر نشدند را به روسای کمیسیون ها اعلام می کنم. نمایندگانی که سه جلسه در کمیسیون تلفیق حاضر نشوند دیگر حق عضویت در کمیسیون ندارند و جایگزین روسای کمیسیون‌ها معرفی می‌شود.

این چندمین بار است که از تریبون مجلس به نمایندگان تذکر داده می‌شود. پیش از این نیز، مجتبی ذوالنوری، نائب رئیس مجلس در تذکر به نمایندگان گفت: «اکنون بیش از ۹۰ نفر از نمایندگان در جلسه حضور ندارند و غایب هستند. علاوه بر این‌که تعدادی از همکاران به همراه رئیس مجلس شورای اسلامی در اجلاس بریکس در آفریقای جنوبی شرکت کرده‌اند.»

وی با تاکید بر اینکه اکنون یک سوم مجلس غایب هستند، تصریح کرد: «یکسری از نمایندگان با وجدان کاری در صحن هستند اما یکسری در صحن مجلس حضور ندارند. اگر یک نفر اکنون از جلسه خارج شود صحن مجلس شورای اسلامی از نصاب می‌افتد.»

منبع: etemadonline-634055

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد