hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > آخرین وضعیت دانشجویان مسموم شده دانشگاه سبزوار

آخرین وضعیت دانشجویان مسموم شده دانشگاه سبزوار

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار درخصوص آخرین وضعیت جسمی دانشجویان پسر خوابگاهی در این دانشگاه که از چهارشنبه گذشته به بیمارستان منتقل شدند، توضیح داد.

 نعمت‌الله شموسی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در خصوص وضعیت سلامت جسمی ۲۷ دانشجوی پسر این دانشگاه که عصر پنجشنبه دچار علائمی مانند تهوع و سردرد شده بودند، گفت: این دانشجویان تا ساعت یک بامداد از بیمارستان مرخص و به صورت سرپایی درمان شدند و اکنون حال همگی آنها خوب است. البته احتمال بیماری تنفسی فصلی وجود دارد.

به گزارش همشهری آنلاین، شموسی در خصوص بدحالی همزمان ۲۷ دانشجوی پسر دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اظهار داشت: از عصر چهارشنبه ۵ مهرماه تا عصر پنجشنبه ۶ مهرماه یعنی ظرف ۲۴ ساعت، حدود ۲۷ نفر دانشجوی پسر دانشگاه به دنبال برخی علائم از جمله حالت تهوع و سردرد به بیمارستان واسعی سبزوار با اتوبوس ۱۱۵ منتقل شدند. 

وی خاطرنشان کرد: این دانشجویان به صورت سرپایی یا با تزریق سرم تا ساعت ۱:۳۰ دقیقه بامداد ترخیص شدند و تنها یک دانشجو تا ساعت ۶ صبح در بیمارستان به دلیل علائمی از تب و لرز مورد مراقبت بیشتر قرار گرفت.

این مقام مسئول ضمن بیان این نکته که در حال حاضر حال کلیه دانشجویان خوب است و جای نگرانی وجود ندارد، تصریح کرد: در جلسه برپا شده با ریاست دانشگاه، معاونان بهداشتی، آموزشی و توسعه دانشگاه و همچنین کارشناسان بهداشت دانشگاه به دنبال بررسی دقیق علت این اتفاق بوده‌اند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار یادآور شد: تا این لحظه در حال سرکشی به خوابگاه دانشجویان پسر به همراه پزشک متخصص عفونی هستیم تا همچنان مراقبت لازم را از سلامت دانشجویان عزیزمان داشته باشیم.

وی گفت: در اتاق‌های دانشجویی به هیچ عنوان افزایش تخت اضافی نداشته‌ایم و در واقع تعداد تخت‌های خوابگاهی طبق تعریف صندوق رفاه دانشجویان بوده است به نحوی که ظرفیت اتاق‌های ما ۴، ۶، ۸ و ۱۰ نفره بوده و اتاق ۱۲ نفره نداریم. ما همه تلاشمان رفاه دانشجویان در حوزه غذا، اسکان و دیگر موارد بوده است و بر سلامت جسمی و روحی دانشجویانمان تاکید داریم.

منبع: etemadonline-633984

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد