hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > مسمومیت شماری از دانشجویان علوم پزشکی سبزوار/ علت در دست بررسی است

مسمومیت شماری از دانشجویان علوم پزشکی سبزوار/ علت در دست بررسی است

پس از پیگیری خبرنگار ایرنا، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام کردند که برای بررسی علت این مسمومیت ، در حال برگزاری نشستی هستند که جزئیات این موضوع متعاقبا اعلام می شود.

به گزارش شبکه شرق، حدود ۳۰ نفر از دانشجویان پسر خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار دچار مسمومیت شدند که علت آن از سوی مسوولان این دانشگاه در دست بررسی است.

خبر اولیه این ماجرا به نقل از یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار مبنی بر مسمومیت بیش از ۳۰ دانشجو در فضای مجازی منتشر شده که در آن آمده است:‌ دانشجویان دچار علایم مسمومیت دیشب به وسیله اتولانس، آمبولانس و خودرو شخصی به مراکز درمانی اعزام شده‌اند و این موضوع بین دانشجویان دختر خوابگاهی نیز مشاهده شده است.

طبق ادعای این دانشجو، این علائم پس از خوردن غذای غذاخوری دانشگاه که ماکارونی بوده است، به صورت مشکلات خفیف گوارشی از جمله ریفلاکس معده بین دانشجویان خوابگاهی بروز یافته است.

پس از پیگیری خبرنگار ایرنا، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار اعلام کردند که برای بررسی علت این مسمومیت، در حال برگزاری نشستی هستند که جزئیات این موضوع متعاقبا اعلام می شود.

برخی منابع آگاه در دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در گفت و گو با ایرنا، با اشاره به علائم مشاهده شده در دانشجویان، با رد ضمنی مسمومیت غذایی، احتمال دادند که مسمومیت ویروسی دانشجویان را درگیر کرده باشد.

 

منبع: sharghdaily-898749

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد