hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > گلستان > شعار قرآن و امت واحده زیبنده برنامه های هفته وحدت استان گلستان است

شعار قرآن و امت واحده زیبنده برنامه های هفته وحدت استان گلستان است

علیرضا شابدین معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی گلستان نیز در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی اهل سنت، گفت: شعار قرآن و امت واحده زیبنده برنامه های هفته وحدت استان گلستان است. 

معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی گلستان،شابدین ضمن تبریک هفته وحدت افزود: امسال نیز طبق سال های گذشته در هفته وحدت برنامه های خوب و ارزنده ای توسط مرکز اسلامی استان گلستان در سراسر استان برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز اسلامی گلستان با اشاره به برگزاری 4 نشست نخبگانی با حضور علمای اهل سنت و تشیع در سطح استان، گفت: برگزاری چنین نشست هایی در مساله وحدت و تقویت و استحکام همدلی و همبستگی تاثیرگذار خواهد بود.
علیرضا شابدین با اشاره به برگزاری 12 همایش هفته وحدت در استان، گفت: برگزاری محافل قرآنی و کاروان های قرآنی نیز از جمله دیگر برنامه های هفته وحدت است که با اهمیت موضوع وحدت در انقلاب اسلامی و تاکید قرآن کریم، برگزار می شود. 
وی با اشاره به تجلیل و تکریم از خانواده های معظم شهدا در این ایام، بیان کرد: اعزام علما و روحانیون اهل سنت و مبلغین تقریبی به عنوان سخنران به نمازهای جمعه اهل سنت با موضوعات تقریب مذاهب، وحدت و همبستگی از دیگر برنامه های هفته وحدت در استان گلستان می باشد.

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد