hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > جوانان تشنه دانستن هستند؛ قبل از فریب آنها توسط دشمن، با فرهنگ ایثار و شهادت آشنای‌شان کنیم

جوانان تشنه دانستن هستند؛ قبل از فریب آنها توسط دشمن، با فرهنگ ایثار و شهادت آشنای‌شان کنیم

امام جمعه موقت اصفهان: گفت: جوانان تشنه دانستن و آگاهی هستند باید قبل از اینکه دشمنان مغز و دل این جوانان را با فریب پر کند آنها را با فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت‌های دفاع مقدس آشنا کنیم ولی تا الان در این زمینه کم‌کاری کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام سیداحمد محمودی امام جمعه موقت اصفهان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان، در مصلای امام خمینی(ره)  اظهار داشت: مبادا فریب ظواهر زندگی را  بخوریم چرا که جاهلیت در دنیای امروز خودنمایی می‌کند امروز به برکت اسلام و قرآن رفتار و فرهنگ ما تغییر کرده است ولی همیشه به انوار قدسی قرآن نیاز داریم.

به گزارش فارس، وی افزود: هفته دفاع مقدس و تجلیل از ۲۴ هزار شهید در استان اصفهان بسیار درس آموز برای سعادت دنیا و آخرت است و شهیدان گلگون کفن ستارگان راهنما و الگوی بی زوال برای همه نسلها هستند.

محمودی گفت: جوانان تشنه دانستن و آگاهی هستند باید قبل از اینکه دشمنان مغز و دل این جوانان را با فریب پر کند آنها را با فرهنگ ایثار و شهادت و مجاهدت‌های دفاع مقدس آشنا کنیم ولی تا الان در این زمینه کم‌کاری کرده‌ایم.

امام جمعه موقت اصفهان با بیان اینکه از جمله انگیزه‌های شهیدان حکمت بوده و حکمت گمشده مؤمن است، ادامه داد: ساخت و پرتاب ماهواره نور ۳ اثر همین حکمت‌ها و انگیزه‌های شهیدان است؛ کشورهای محدودی هستند که همزمان امکان ساخت و پرتاب ماهواره را دارند، اما ما با این حکمت‌ها و تلاش همراه با تدین به قله نزدیک شده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان از اندیشه‌های شهدا و مجاهدان زخمی شده اند تصریح کرد: در این مدت سربازان گمنام امام زمان(عج) ضربات سنگینی بر پیکره دشمن وارد کردند و این نیز از ثمرات همین حکمت‌ها است.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به حضور رئیس جمهور در اصفهان و بهره برداری از طرح های عمرانی و افتتاحیه جایزه مصطفی اظهار داشت: جایزه مصطفی(ص) انگیزه حکیمانه دارد و به دنبال معرفی نخبگان و تقدیر بزرگان علم در دنیای اسلام است و از تلاش‌های جهادی و شبانه روزی رییس جمهور تقدیر کرد.

منبع: etemadonline-633857

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد