hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > سیستان و بلوچستان > صدور مجوز پذیرش گردشگر سلامت بین‌المللی در سیستان و بلوچستان

صدور مجوز پذیرش گردشگر سلامت بین‌المللی در سیستان و بلوچستان

مجوز پذیرش گردشگران سلامت خارجی، در سه بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

به گزارش رویدادایران حبیب غزنوی اظهار داشت: سه بیمارستان علی بن ابی طالب(ع) زاهدان، بیمارستان چشم پزشکی الزهرا(س) زاهدان و بیمارستان دارالشفا میرجاوه موفق به دریافت مجوز پذیرش بیماران گردشگر سلامت شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به بازدیدهای دقیق کارشناسان گردشگری سلامت وزارت بهداشت از این بیمارستان‌ها، افزود: هر بیمارستان برای دریافت مجوز پذیرش بیماران بین‌الملل باید دارای ویژگی‌ها و استانداردهای خاص باشد که خوشبختانه این شرایط در این سه بیمارستان وجود داشت.

وی ادامه داد: راه‌اندازی و اضافه کردن ده‌ها تخت بیمارستانی، اضافه کردن چند صد میلیارد تومان تجهیزات پزشکی، نوسازی بخش‌های مختلف بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، برخورداری از تعداد قابل توجه و متنوع نیروی انسانی متخصص در رشته‌های ارتوپدی ، اورولوژی، پاتولوژی، بیهوشی، جراحی عمومی، جراحی مغز و اعصاب، زنان؛ گوش و حلق و بینی، کودکان، نورولوژی، داخلی، عفونی، طب اورژانس، چشم، رادیولوژی و سایر رشته‌ها از جمله اقدامات انجام شده و قابلیت‌های این سه بیمارستان است.

غزنوی با اشاره به اینکه با پذیرش بیمار خارجی، خللی در ارائه خدمات به هموطنمان ایجاد نمی‌شود، گفت: از ظرفیت مازاد بیمارستان‌ها جهت ارائه خدمت به گردشگران سلامت استفاده خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در بیمارستان دارالشفا میرجاوه 32 تخت بیمارستانی فعال است و این بیمارستان دارای متخصصین رشته‌های جراحی، رادیولوژی، داخلی، زنان، اطفال، عفونی، قلب، چشم پزشکی است و جراحی‌های تخصصی و فوق تخصصی در آن انجام می‌شود.

وی گفت: در بیمارستان الزهرا(س) زاهدان نیز در رشته‌های فوق تخصصی چشم شامل شبکیه، استرابیسم، قرنیه و گلوکوم و همچنین رشته تخصصی گوش و حلق و بینی بیمار پذیرش می‌شود.

غزنوی تصریح کرد: تجهیزات موجود در این بیمارستان جزو پیشرفته ترین تجهیزات است که این خود سبب شده تا از استان‌ها و کشورهای همسایه در این بیمارستان پذیرش داشته باشیم.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، در بیمارستان علی ابن ابیطالب(ع) زاهدان نیز در مجموع 736 تخت بیمارستانی وجود دارد و خدمات تخصصی و فوق تخصصی و تمامی اعمال جراحی عمومی، زنان، کلیه و مجاری ادراری، کودکان، جراحی اعصاب، فک و صورت، جراحی قلب، جراحی قفسه سینه و جراحی عروق توسط مجرب ترین کادر پزشکی در آن ارائه می‌شود

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد