hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > رویداد > اجتماعی > فکر می‌کنند با بستن کافه، سینما و کتاب‌فروشی مردم مجبور می‌شوند بروند پای سخنرانی فلانی و بهمانی؛ زهی خیال باطل!

فکر می‌کنند با بستن کافه، سینما و کتاب‌فروشی مردم مجبور می‌شوند بروند پای سخنرانی فلانی و بهمانی؛ زهی خیال باطل!

روزنامه هم میهن نوشت: بزرگواران فکر می‌کنند مردم وقتی ببینند کافه، سینما و کتاب‌فروشی تعطیل است احتمالاً مجبور می‌شوند بروند پای سخنرانی فلانی و بهمانی؛ زهی خیال باطل! بنشینید تا بیایند.

روزنامه هم میهن در مطلبی به بسته شدن کافه‌های اطراف دانشگاه تهران واکنش نشان داده  است.

به گزارش هم میهن، نامه زده‌اند که کافه‌های اطراف دانشگاه را ببندید. آن هم به بهانه «جهاد علمی برای تحقیق دانشگاه کارآفرین با رویکرد مسئولیت‌پذیری اجتماعی». بهانه که همیشه‌ی خدا جور است. برای آنکه با یک زندگی معمولی سر ستیز دارد و فکر می‌کند جهان باید به کام و اراده او بچرخد، همیشه بهانه‌ای هست برای به‌هم‌زدن آرامش مردم. امروز بهانه‌اش جهاد علمی است. دیروز بهانه‌اش از دست رفتن ارزش‌ها بود. فردا بهانه‌اش احتمالاً مضر تشخیص‌دادن کافه و چای برای سلامتی مردم ایران!

این روزنامه در ادامه نوشته است: این بستن‌ها، ممنوعیت‌ها و توقیف‌ها که بانیانش با چه عشق و علاقه‌ای از آنها سخن می‌گویند معمولاً ریشه در دو عامل روان‌شناختی دارد. یکی آنکه این بزرگواران فکر می‌کنند با بستن چنین مکان‌هایی، آن جاهایی که کساد شده، دوباره رونق پیدا خواهد کرد و مردم وقتی ببینند کافه، سینما و کتاب‌فروشی تعطیل است احتمالاً مجبور می‌شوند بروند پای سخنرانی فلانی و بهمانی؛ زهی خیال باطل! بنشینید تا بیایند.

منبع: etemadonline-633576

امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد